سامانه اتوماسیون اداری با هدف ارتقای بهره وری در سیستم، افزایش امنیت در مکاتبات، تکریم ارباب رجوع، سرعت پاسخ گویی و افزایش دقت در جمع آوری و ثبت اطلاعات راه اندازی شد.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ مدیر فرودگاه آبادان گفت: وجود یک سیستم نامناسب مکاتبات اداری و استفاده از سیستم کاغذ بازی باعث اتلاف زمان، صرف انرژی بیشتر و افزایش هزینه‌ها می‌شود.
 غلامرضا دهقانی‌زاده افزود: سامانه اتوماسیون اداری یک سیستم جامع و یکپارچه نرم افزاری، مدیریت گردش اطلاعات و مکاتبات اداری است که در سطح شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران که در سال‌های پیش در ستاد و اکثر فرودگاه‌ها برنامه ریزی و به بهره برداری رسیده است. وی گفت: فرودگاه آبادان بعلت موارد فنی در فروردین سال جاری موفق به استقرار این سامانه شد و راه اندازی این سیستم انشاالله گام محکمی به سوی مکانیزه کردن کلیه فرایندهای اداری فرودگاه آبادان خواهد بود.
 مدیرفرودگاه آبادان افزود: در حال حاضر کلیهٔ واحدهای اداری، مالی، بازرگانی، حقوقی، واحدهای عملیات هوانوردی، عملیات فرودگاهی، حراست و غیره به سیستم مجهز شده و دستورالعمل استفاده از سامانه اتوماسیون اداری به مسئولین واحد‌ها ارائه گردید.
دهقانی‌زاده گفت: این سامانه دقت عمل و سرعت در روند رسیدگی به امور را افزایش خواهد داد وبا فعال شدن سیستم دخالت دست در امورات به حداقل ممکن می‌رسد.
 گفتنی ست اعتبار راه اندازی این طرح از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تامین شده است و نصب و تجهیز زیرساخت‌ها و تاسیسات زیربنایی این پروژه در سال‌های ۹۲، ۹۳ و ۹۴ انجام شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.