پرواز های شرکت هواپیمائی زاگرس در مسیر تهران – آبادان – تهران از سرگرفته شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر فرودگاه آیت ا... جمی آبادان گفت : شرکت هواپیمائی زاگرس  اقدام به از سرگیری پرواز برنامه ایی در مسیر تهران – آبادان - تهران در روزهای یکشنبه ، سه شنبه ، چهارشنبه و جمعه کرده است.

غلامرضا دهقانی زاده با بیان این مطلب که رضایتمندی مشتری اصلی ترین ماموریت سازمان است افزود : بدون رضایتمندی مشتری بیانیه و ماموریت سازمان ناکارآمد و محذوف  است و در فرودگاه آبادان در سال جاری تلاش براین است که گام به گام به شرایط رضایت بخش خدمات رسانی نزدیک تر شویم .

وی گفت : درهمین راستا پروژه های مانند بهسازی سرویس های بهداشتی سالن عمومی و داخلی ترمینال ، افزایش فضا ، ترمیم ستون ها ، ایجاد غرفه تحویل جامدان و سایرغرفه های مورد نیاز تجاری آغاز شد .

مدیر فرودگاه آیت ا... جمی آبادان افزود : فرودگاه آبادان پایگاه پروازی شرکت هواپیمائی زاگرس است و انتظار می رود برقراری پرواز در مسیر آبادان در  اولویت برنامه های این شرکت تعریف گردد .

دهقانی زاده گفت : تا پیش از این برقراری شرکت هواپیمائی زاگرس تنها با یک پرواز در مسیر مشهد – آبادان – مشهد در فرودگاه آبادان خدمات ارائه می کرد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.