فرماندار هنديجان گفت: به دلیل نبود استخر شنا در این شهرستان هر ساله تعدادی از جوانان هنديجان در آب های ساحلی منطقه جان خود را از دست می دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد جعفري نسب در بازديد از طرح نيمه تمام استخر سرپوشيده هنديجان گفت: تكميل اين استخر از دغدغه هاي جامعه ورزش اين شهرستان می باشد و ضروري است تكميل آن در اولويت اداره كل ورزش و جوانان استان قرار گيرد.

وي افزود: متاسفانه فقدان استخر در شهرستان هر ساله تعدادي از جوانان هنديجان را به علت غرق شدن در رودخانه و آب هاي ساحلي به كام مرگ مي كشاند.

جعفري نسب از روند تكميل این استخر ابراز نارضايتي کرد و اظهار داشت: در سال 93  اعتباري بالغ بر 9 ميليارد ريال با تصويب در شوراي برنامه ريزي شهرستان از محل ماده 180 جهت تكميل اين طرح اختصاص يافت ولي بعد از گذشت 2 سال اين طرح پيشرفت خاصي نداشته است.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: اين طرح در سال 1389 در زميني به مساحت 2 هزار متر مربع آغاز و پس از گذشت 6 سال حدود 30 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.

این مقام مسئول بیان کرد: روند ضعيف تكميل اين استخر مورد قبول جامعه ورزش و مسئولان اين شهرستان نیست و مراتب به اداره ذيربط منعكس خواهد شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار