58 هزار و 75 خانوار روستایی استان آذربایجان غربی ، زیر پوشش خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر قرار دارند




به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، و به گفته مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر استان ، این میزان جمعیت در آذربایجان غربی ، 19 درصد جمعیت روستایی استان را شامل می شود.

مدیر صندوق بیمه ی اجتماعی کشاورزان، روستاییان وعشایر آذربایجان غربی خاطر نشان کرد : بیمه شدگان این صندوق از مزایای بازنشستگی ، از کار افتادگی و بازماندگان آنها نیز از مزیتهای این بیمه برخوردار خواهند شد.

وی اضافه کرد : از این پس شهروندانی هم که در شهرهای زیر بیست هزار نفر جمعیت استان ساکن هستند می توانند در صندوق بیمه ی اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر ثبت نام کنند.

معزز گفت : متقاضیان واجد شرایط میتوانند با پرداخت مبلغ 180 تا 420 هزارتومان در این صندوق بیمه شوند و بیمه شدگانی هم که 65 سال سن و 15 سال سابقه پرداخت بیمه داشته باشند باز نشسته خواهند شد.

هم اکنون صد و شصت وچهار کارگزاری بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر در استان به بیمه شدگان خدمات بیمه ای ارائه می دهند.

اتهای پیام/

برچسب ها: پوشش ، خدمات ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.