شرکت پوشاک و خانه مد ورساچه در سفر نخست وزیر ایتالیا به تهران قراردادهایی جهت صادرات محصولات خود به ایران امضا کرد.

ورود رسمی شرکت ورساچه به ایران؛ غول مد ایتالیا در تهران به دنبال چیست؟به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ماتئو رنتسی – نخست وزیر ایتالیا – سه شنبه هفته گذشته در صدر هیئتی 250 نفری شامل تجار و بازرگانان ایتالیایی به تهران سفر کرد. اگرچه پس از توافق هسته‌ای، تهران شاهد سفر هیئت‌های متعدد اروپایی بود اما آنچه سفر نخست وزیر کشور چکمه را منحصر به فرد کرد، همراهی مسئولان شرکت "ورساچه" بود. شرکت پوشاک و خانه مد ورساچه یکی از معروف‌ترین و بزرگترین برندهای پوشاک و لوازم آرایشی جهان واقع در میلان ایتالیا است. 

بر همین اساس، ایران به عنوان یکی از بزرگترین مصرف‌کنندگان لوازم آرایشی، همواره مورد توجه شرکت‌های بزرگ تولیدکننده این محصول قرار داشته است. اهمیت بازار لوازم آرایشی ایران به حدی است که خبرگزاری رویترز در گزارشی به آن پرداخت. 

رویتزر در گزارش خود از وجود نام‌های تجاری معتبر جهانی در زمینه لوازم آرایشی چون «دولچه و گابنا» (برند ایتالیایی) و «لویی ویتون» (برند فرانسوی) و مواردی دیگر در مغازه‌ها و فروشگاه‌های شمال شهر تهران و حضور برخی نام‌های تجاری مجلل مد جهان که در حال ورود مستقیم به ایران هستند، خبر داد و ارزش بازار لوازم آرایشی ایران را بیش از 4 میلیارد دلار دانست.

علی‌رغم تفاوت‌های فرهنگی شرکت‌های مد دنیا با فرهنگ و هنر ایران، این شرکت‌ها برای تصاحب بازار 4 میلیارد دلاری کشورمان تلاش گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند. شرکت ورساچه به مانند بسیاری از تولیدکنندگان محصولات دنیای مد، با تبلیغاتی که در تعارض با فرهنگ ایران است و استفاده گسترده از جاذبه جنسی، برای کالاهای آرایشی خود بازاریابی می‌کند. با این وجود، این شرکت در سفر نخست وزیر ایتالیا به تهران توانست راه نفوذی به بازار ایران بیابد. کالاهایی چون عطر، کیف، عینک و پوشاک ورساچه همواره به عنوان کالاهای لوکس در میان جوانان طرفداران بی‌شماری داشته است. 

ورود رسمی شرکت ورساچه به ایران؛ غول مد ایتالیا در تهران به دنبال چیست؟


ورود رسمی شرکت ورساچه به ایران؛ غول مد ایتالیا در تهران به دنبال چیست؟

ورود رسمی شرکت ورساچه به ایران؛ غول مد ایتالیا در تهران به دنبال چیست؟

ورود رسمی شرکت ورساچه به ایران؛ غول مد ایتالیا در تهران به دنبال چیست؟


خبرنگار رویترز ادعا کرد؛ واقعیت آن است که با برداشته شدن تحریم‌های مالی پس از توافق هسته‌ای، تهران به پول‌های بلوکه شده خود دسترسی پیدا کرد. این امر انگیزه زیادی به شرکت‌های غربی برای معامله با ایران داد. شرکت ورساچه می‌کوشد با حضور در بازار ایران، درآمد سالانه 408 میلیون یورویی خود را افزایش دهد. سفر نخست وزیر ایتالیا به تهران با امضای 7 سند همکاری اقتصادی همراه بود. پیش‌تر در سفر رییس جمهور کشورمان به ایتالیا نیز، توافقنامه‌هایی به ارزش بیش از 17 میلیارد یورو میان دو طرف به امضا رسید. بازار لوازم آرایشی و پوشاک ایران به عنوان یکی از جذاب‌ترین عرصه‌های اقتصادی، همواره مورد توجه کشورهای غربی است.

 با این حال، درآمدهای مالی را نمی‌توان تنها انگیزه شرکت‌های صنعت دنیای مد مانند ورساچه برای حضور در کشورمان دانست. شرکت ورساچه با استفاده از صدها دختر مدل در سرتاسر جهان، فرهنگ نامناسب و غرب‌گرایانه را ترویج می‌کند. این شرکت با داشتن شعبه‌های متعدد در سرتاسر جهان، ابزاری برای نفوذ فرهنگی در کشورها است. واردات محصولات دنیای مد، علاوه بر پرکردن جیب کمپانی‌های غربی زمینه را برای تهاجم فرهنگی آنان علیه کشورمان مهیا می‌کند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
واقعا جای تاسفه ما باید تولیدات داخل را ارتقا دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خب اگر باید بازار بدیم تا بازار بدند که جزو اصل بده بستونه...ولی لا اقل بگید که اونا چه بازاری به ما در قبال این دادند؟ حالام بماند که "از ماست که بر ماست" یعنی هر کی بازار لوازم آرایشی میخواد اول میاد سراغ ایران!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
واردات بیشتر...
فرهنگ مصرفی تر...
تنبلی بیشتر به جای کار وتولید...
رواج بیکاری به جای اشتغال...
رو اوردن به رقابت در مصرف به هرقیمتی به جای رقابت درکار..
استفاده بیشتر طبقه مرفه که دنبال برند هستند...
محرومیت طبقه متوسط که دنبال اجناس معمولی هستن تا برند گران قیمت..
اینها قیمت امدن برندهای غربیه که بعضیها سنگشو به سینه میزنن
شاید برندها با کیفیت باشن و حرف شما درست ولی به چه قیمتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
فقط میتونم بگم متاسفم
این سری کارها رو فقط پولداری بی درد بر میتابن وازش راضین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
اگر نویسندتون یک بکلینک هم به سایت شرکت میداد دیگه همه چیز تکمیل بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
اینم از دستاوردهای برجام؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
من واقعا نمیفهمم...اقتصاد مقاومتی و در سال اقدام و عمل این همه واردات برندهای معروف خارجی...چه کسی وارد میکنه و چه کسی اجازه ورود میده؟ یعنی اینها فرمایشات رهبری رو هم زیر پا میگذارن؟ میتونه کسی طوری توضیح بده که من هم به دنبال سودجویی از طریق همچین وارداتی نرم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
اختلاف فرهنگی را که ندیده میگیرن ولی چرا اشتغال زایی برای کشورخودمان نباشه ؟ چرا اینهمه برندخارجی واردمیکنن ؟ برندهای خودمان را توسعه داده وصادرکنن تا هم نام کشورمان راپرآوازه کنن وهم اشتغال زایی برای خودمان باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
حمایت از تولید ملی. یعنی این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
دنباله چیه یعنی؟؟؟
دنباله پوله دیگه دنبال چیه !!!
بس کنید این حرفا رو بزارید کشور همسو با جهان پیش بره سود این توهمات توطعه چی بوده تا حالا؟
آمار ترسناکه بی کاری
آماره وحشتناکه طلاق
آمارهای تعجب آوره اعتیاد
بزارید کمپانیای بزرگه دنیا بیان ایران تا پیشرفت کنیم اینقد خشکه مغز نباشیم
مگه ایران خودرو و سایپا آشغالاشونو و... برای رضای خدا تولید میکنن که بقیه بیان این کارو کنن
التماس تفکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
میدونی چی باعث رشد اقتصاد ژاپن شد مردمش گفتن استفاده از جنس اشغال خودمون بهتراز برند کشورهای بیگانه اس
درسته کیفیت پایینه ولی مخصوصا دراین شرایط رکود واردات مثل یک سم میماند برای کشور
برای شمای مایه دار برند های غریی مهمه ولی دغدغه اکثر مردم بیکاریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
اینم از تدبیر!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
پس مسئله نفوذ خیلی جدیه دولتمردان مراقب باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
مسولین دولتی با دادن جواز ورود اینگونه شرکتها به کشور به طور ضمنی رضایت خودشون رو برای تغییر رویکرد اسلامی ایرانی اعلام کردن
به علاوه حمایت از تولید ملی با دادن جواز به ورود این اقلام و اجناس فقط در حد شعاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
نمیخوایید سیاسی اش کنید . بابا خسته نشدید ایقد ضد دولت حرف میزنید بابا اونا دنبال پول و اقتصاد هستن نه مثل شما که بیکار هستید و دنبال حاشیه هستید
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۹:۳۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
شما یا انسان بی خیالی هستی نسبت به اوضاع موجود
یا چشم و گوشت بسته ست و نه میبینی نه میشنوی و احساس نداری درک کنی این مسایل رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
ما کجا تو تولید داخلی موفق بودیم ک تو پوشاک و ادکلن بهتر باشیم
الان بازار لباس دست جنس ترک هستش،حالا ایتالیایی با برند شیک تر بیاد چی میشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
اینم شد توجیه
بالاخره باید بریم به سمت مصرف جنسای خارجی یا تولید ملی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
تولید داخلی با این کارها دیگه نفس های آخرشه
هرچند خیلی وقته صنعت پوشاک تو کشور مرده
واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
عکسهای بسیار زیبایی گذاشتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
نه به خاطر منابع مالی و اقتصادی.....فقط و فقط به خاطر تهاجم فرهنگی خواهش میکنیم جلوی این قرادادها رو بگیرید........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
ناشناس 8:23 ایران همیشه شیر بوده و هست و خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
در یک سایت رسمی نباید همچین عکس هایی منتشر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
الی ماشالا که کم مصرف کننده لوازم ارایش نداریم جوونا از فرط بیکاری و بی هویتی دختر و پسر غرق این وسایل هستند دیگه فرقی بین زن و مرد نیست! باعث تاسف ه که خیابان ها بجای اینکه پر از کالاهای است ساز جوان ها باشه پر از لوازم ارایش و جوان های بیکاره!
Australia
ناشناس
۱۵:۳۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
این که از شرکت های فراماسونریه که چه راحت میگذارن وارد ایران شوند!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
توی اينهمه برند چرا ورساچه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
باز خداروشکر سواحل ایتالیا رو اجاره نکردن تا بتونن صدفایی که تو سواحل ایران نداریمو از اونجا جمع و وارد کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
این کارهم ازشون بعید نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
غرب دلش برای مانسوخته ودنبال بازار مصرف لذیذ ایران بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
تکلیف ایتالیا و سایر کشورهای غربی که روشنه اونا بفکر فروش محصولات خودشون هستند و البته که این شرکتها ربطی هم به تحریم نداشتند و همیشه تو ایران حصور داشتند فقط برای حمایت از تولید داخل گمرکش زیاد بود.
ولی من نمی فهمم چرا برخی دوستان میگن باید رقابت ایجاد بشه؟!؟! عزیزان من یک بچه نوپا هیچوقت رقیب یه قهرمان بدنسازی نمیشه؟!!به مرور زمان بزرگ میشه و بدنش آماده میشه و چه بسا در آینده از قهرمان بدنسازی هم بهتر بشه! فقط باید حمایت بشه و بهش فرصت داده بشه، همون فرصتی که دقیقا اان داره ازش گرفته میشه!
در ضمن اگر قرار به سرمایه گذاری کشورهای خارجی در ایران باشه باید عام المنفعه باشه و به درد همه اقشار مردم بخوره!کسی که پول نداره لباس و لوازم آرایشی ایرانی رو بخوره ورساچه که دیگه جای خود داره!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
مرگ بر آل سعود :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
خخخ باحال بود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
وامصیتا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
با سلام ، خواهشن از دوستان ميخوام كه اينقدر همه چي رو سياسي نكنن نميدونم اومدن يك برند تو ايران كه يك چيز طبيعي در همه كشور ها هست چرا اينقدر جاي بحث داره، يك برندي اومده حالا يك عده ربطش ميدن به اقتصاد مقاومتي و عدم حمايت از توليد داخل و،،، قرار نيست كه همه مثل شما فكر كنن ك برادر. ايشالا خدا همه رو به راه راست هدايت كنه مارو هم همينطور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
توهمه کشورها منظورت دراروپا وامریکاس که درست میگی چون اونا اینقدر مالیات برای تبلیغ برند غیر خودشون میبندن که رغبت برای تولید درخود کشورشون بیشتر میشه
ولی اگه منظورت کشورهای درحال توسعه ویا مصرف کننده ای مثل ایرانه که حتما میدونی مسئله غربیها درهمچنین کشوری اول ورود برنده بعد تسلط بازار بعد تسلط اقتصاد بعد هم تسلط سیاسی وفرهنگی یک کشور مگر اینکه مسئولین جلوی اون را تا این حدبگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
یکسری نشستن فقط از این دولت ایراد بگیرن حقشون همون آشغالهای چینی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
همون چین جنس داره که به اروپا وروسیه وحتی امریکا صادر میکنه
دقیقا منظور ماهم همینه اولا کالای لازم باکیفیت به مقدار کم واردبشه بعد درکشور همون تولیدبشه نه اینکه یه مشت کالای غیر ضرور صرفا برای کورس گذاشتن ثروتمندان واردشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
ما فقط تو مد ارایش بی عفتی...تحریم نیستیم ولی چیزایی که به پیشرفت کمک کنه یایه چیز بهمون اضافه کنه بایدتحریم بشیم


یکی نیست به این دولت بگه ورساچه به چه در د ما میخوره.......مشکل فقط اینه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
خیلی متاسفم از این خبر ما به جای اینکه در صنعت و تکنولوژی با مثلا ایتالیا قرار داد به بندیم ، تو زمینه لوازم آرایشی و آخرین مدل های لباس قرار داد میبندیم !!!!!!!!
United States of America
ناشناس
۱۲:۴۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
واقعا خیلی خوشحالم ک بلاخره میتونیم از لباس های معروف بهره مند بشیم.اونهایی هم ک مخالف هستن یعنی بیشتر از نخبگان سیاسی ما درایت دارن ایا؟
United States of America
ناشناس
۱۲:۳۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
حرفت کاملا منطقیه نباید به بهانه تهاجم فرهنگی بیاییم کم بیاریم ما هم باید کیفیت اجناس و ببریم بالا نکه بیاییم بهانه بیاریم...
عزیز من به نظر من حق ماست که بهترین رو داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
الان مشکل اقتصاد که وظیفه اصلی دولته با این کالاها حل شد
موقعی میتونی بهترین رو بپوشی که مال خودت باشه واز راه درست امده باشه کی گفته به هرقیمت باید بهترین رااستفاده کرد
وگرنه بادزدی کردن هم میشد بهترینها راداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
پس چرا وقتی آشغال چینی وارد میشه چیزی نمیگید چه ایرادی داره مردم جنس مرغوب استفاده کنند
Germany
ناشناس
۱۲:۲۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
خوب برند های معروف توی همه کشور های پیشرفته هست
باعث خوشحالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
اره برا شما مرفهین بی درد با عث خوشحالیه وبرای قشر متوسط مایه بی کاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
در زمان دولت قبل همه چی چینی بود حالا غربی بازم این بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
من تو این مدت یه چیزیرو فهمیدم.شما چه انتقاد بکنید چه نکنید. چه فریاد بزنید چه نزنید.خودتون رو بکشید یا سکوت کنید هیچ فرقی نمیکنه و دولت کار خودش رو ادامه میده و هیچ توجهی به حرف ما و امثال ما نداره. من فقط منتظر سال 96 هستم تا با رای منفی خودم به این دولت شاید بتونم کاری بکنم.تنها راه فقط همینه و بس.کاش مدیران و مسئولان کشور روی نیروهای بومی سرمایه گذاری میکردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
خیلی هم خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
معلومه ازاولش هم این کالاهای مصرفی بادکرده رودست غربیها بود که اونا رو ترغیب به برجام کرد
درحقیقت اونا تشنه برجام بودن ولی به ملت تلقین کردن ما نیازمند برجامیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
چگونه است که برای واردات مد و وسایل تشریفاتی و آخرین مدل های ماشین های آمریکایی هیچ مشکلی از لحاظ تحریم وجود ندارد . اما برای انتقال تکنولوژی اینگونه نیست . این یعنی رابطه با آمریکا سودی برای ما ندارد و در صورت برقراری ارتباط ضربه های غیرقابل پیش بینی و سنگینی به ما وارد میکند واین ارتباط ابزاری بسیار قدرتمند برای نفوذ در کشور ماست . پس باید هوشیار باشیم . کبوتر با کبوتر باز با باز کند همجنس با همجنس پرواز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
با استناد به کدام منبع میگویید ایران به صد میلیارد دلار پول بلوکه شده دست پیدا کرده . همش چهار و نیم میلیارد دلار بوده در مقابل تقدیم .... . که بعد از اون فقط یه قلم ایران رو متهم به دست داشتن در حملات 11 سپتامبر کردن که براش 10.5 میلیارد دلار غرامت تعیین کردن که عملا 6 میلیارد دلار بدهکار شدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
ههه واقعا
United States of America
ناشناس
۱۱:۰۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
اولا که این محصولات همین الان داره استفاده میشه,خودتون دارید میگید ما بازار بزرگلوازم آرایشیم؟بنظرتون یکی از دلایلش همین محدودیت نیست!؟کتمان کردن یه حقیقت اونو نمیپوشونه!در ثانی ورود یک برند معتبر چه ربطی به اسلام داره؟شما از تبلیغاتش استفاده نکنید!یا محدودیت تبلیغاتی بگذارید.
ازاون گذشته آسیب شدیدی که به اقتصاد ما وارد شدهبا یکروزودو روز یکسال قابل جبران یست این روبه اون دسته از عزیزانی میگم که انتظار معجزه دارن. الان که داریم به رسمیت شناخته میشیم همه فریاد میزننعدر عجبم چرا سر منشا این همه فقر و فساد وکه 8 سال قبل رقمخورد نادیده میگیرنعحالا که به هر ضزب و زوری دارنتلاش میکنن که 1 اتفاق مثبتی بیفته همه صداشون بلند شده!البته این خوبه!حداقل یعنی آزادی نظرتوبگی؟نه؟
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۲۰:۱۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
میدونی چیه اخه رییس جمهورمحبوبتون قول بهترشدن وضعیت اقتصادمملکت رو در100 روز فقط 100 روز داده بودن الان سه ساله گذشته هیچ بووووووقی نکرده بلکه رکودپشت رکود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
برجام فقط به درد سرمایه دارها و پولدارها میخوره چون هواپیماش رو اونا سوار میشن کالای لوکسش رو اونا میخرن سفر خارجی رو اونا میرن و همون ها با جو رسانه ایی که راه انداختن مردم ساده دل رو که دستشون به این چیزها نمیرسه به برجام خوش کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
واقعا رابطه با اروپا به چه قیمتی !!! نابود شدن فرهنگ اصیل و مقدس اسلامی ایرانی!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
دست شما درد نکنه بابت اطلاع رسانی . دست دولتم درد نکنه بابت ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
ورساچه برند خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
واقعاکه
چشمامون رو بستیم و دلخوشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
آخه ما مد لباس فقط کم داریم مملکت تو بدبختی داره دست و پا میزنه اون وقت این ها تو فکر مد لباس هستند
Germany
ناشناس
۰۹:۳۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
حالا شما گزارش تهیه نمیکردی کسی نمیپوشید برند رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
خوبه دیگه .شرکت ایرباس و پژو رو که پول دار کردیم ورساچ هم که اومد .خوبه دیگه این بود اقتصاد مقاومتی یا فقط واردات سرعتی؟ تا الان ورساچ نبود وضع پوشش جوونای ما اینه حالا که اومد واویلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
واردات سرعتی رو خوب اومدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
اولا که صد در صد لوازم آرایشی بهداشتی اینا بهتر از نسخه های بازار که الان بیشتر تقلبین..میدونین چقدر مرض میاره
دوما این تبلیغات به ما چه مگه داخل کشور ما کردن شما داری عکسشون رو منتشر میکنی این چیه تو خبر گنجوندین مخصوصا اولی و آخری
سوما من یه جایی دیدم شرکتا مد پوشاک ایتالیایی لباس های کاملا اسلامی و پوشیده طراحی کردند که کاملا برازپنه بودند
چهارما لوازم آرایشی و این چیزا و آرایش و... فرهنگ غربی نیست و ...
پنجما واقع گرا باشین و الکی واسه اینکه یه چی بنویسن هر چی ننویسین..حق گرا باشین
والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
ششمن همه اینا که میگی درست ولی بدون اینجا صحبت از اقتصاده مگه هدف از هیئت های خارجی همینه
ماهم به این اعتراض داریم که پس وظیفه دولت چی میشه باید اشتغال زایی کنه یا فکر واردات باشه
شما که الان سنگ این شرکت رو به سینه میزنی خبرهای مقدار بیکاران روبه افزایش رو هم خوندی برو بخون واونجا هم نظر بده
مسئله اینجا اولویته
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۴:۰۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
با نظر شما موافقم.
سرطانها بیشتر مال لوازم آرایشی تقلبی چینی هستند. چه اشکالی داره اصلش وارد بشه؟ شما اگه راست میگین فرهنگ استفاده نکردن از اوازم ارایشی را گسترش بدین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
دنبال یه لقمه نون حلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
مسئولان کشور بایستی کاملا هوشیار باشندکه در این مذاکرات هدف خودشان را گم نکنندو به قول معروف " دم لای تله ندهند". تنها بایستی به گشایش مالی و البنه بانکی از طریق درست آن عمل نمود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
واقعا خسته نباشید!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
مطمئن باشیم که فن اوری به ما نمیدن البته ما هم بودیم همینکار رو میکردیم
-
ناشناس
۰۹:۲۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
چرا مثبت و منفی را قطع کردید ای ترسو ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
کسایی که مخالف برجام هستید زمان میبره تا به نتیجه برسه من موندم شماهایی که اینقدر مخالفت میکنید تو دولت قبل که این همه اختلاص شد از معاون تا مشاور و...... چرا صداتون در نمیومد
Iran (Islamic Republic of)
poria
۱۱:۱۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
واسه اینکه اونم مربوط به همین دولته و صداشم در نمیارن،شمام چیزی نمیدونی به دولت قبل گیر بیخود نده،برو مدارکو ببین بد این دولت اون دولت بکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
اتفاقاااااااا انتقادها به دولت قبل اینقدر زیاد میشد که حتی تویه مصاحبه خبر نگار رک و صریح کم مونده بود دزدی 3هزارمیلیاردی رو به گردن رئیس جمهور بندازه اقای احمدی نژاد هم با متانت جواب ایشان رادادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
وقت آنست که سرمایه گذاری با کشورهای اروپایی درزمینه پوشاک صورت بگیرد تا پوشاک از ترکیه وارد نشود واردوغان هار ترنشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
اردوغان هم مزدور همون غربیاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
بیک------------------------------------------اری بیداد میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
با سلام
خارج از اینکه این گونه شرکتها با چه اهدافی وارد کشور میشوند ایراد اینجانب به نحوه گزارش دهی خبرگزاری شما بر میگردد که با نمایش اینگونه عکسها ومد ها خواسته ونا خواسته تبلیغ کننده بدون مزد این گونه شرکتها شده اید وشاید هم پورسانت های تبلیغاتی به حساب بعضیها ریخته شده و ما بیخبریم الله اعلم ... وایضا در گزارش چند شب پیش شما در خصوص مصرف قلیون ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
معلوم نیست با برجام قرار است سودی نصیب اقتصاد ایران بشود یا غرب ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
ازاولش هم معلوم بود چرا غربیها این همه برای ورود به ایران سرو دست میشکونن
اقایونی که فکر کردن غربیها دلشون برای ما سوخته ومرتب سنگ اونا رو به سینه میزنن نمیخوان قبول کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
دیگه اقتصادی که مردم ازبرجام دنبالش بودن رونق گرفت؟
باورود هیئتهای اروپایی بیکاری حل میشه وهمه میرن سرکار؟
واقعا متاسفم زیرا ایران در بهبوهه حجمه کالاهای مصرفی نا مفید غرب قراردارد
ومسئولین باید به جای این قراردادها فن اوری را به کشور بیاورن
که البته این کار ازغربیها بعیده
پس سودش برای ما چیه؟
Germany
ناشناس
۲۰:۴۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
اشتغالرایی برای جوانان اروپایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
مبارك اين هم از دستاورد برجام جهت اشتغال زايي مردم كشورم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ها ببخشيد مردم ايتاليا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
چه اشکالی داره .ماتو بازار باید رقابت کنیم تا پیروز شیم.این همه از خودروداخلی حمایت کردیم چه شد. ما وکره همزمان شروع کردیم .انها کجا وما باپراید کجا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
شرایط حکومتی کره با ایران قابل قیاس نیست.
ولی کم کاری خودرو سازی رو قبول دارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
کاملا درست گفتی موافقم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
چه ربطی داره همه کالاهای مصرفی رو رکورد بزنیم به نظر شما درست میشه نه فقط راه برای اقایون رانت خوار تو واردات بازترمیشه صد سال دیگه هم با واردات این نوع کالا ها رقابتی نمیشه چشاتو باز کن برادر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
درسته وقتی جنس اصل و خوب تو بازار باشه نه تقلبی و از راه قاچاق موجب میشه ایرانی هم کاراشو بهتر کنه تبلیغ بهتر و همینطور به صورت علمی تر و امروزی به بازار ارایه کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
نگران نباشید تو این زمینه اونا باید از ما بترستن که این فرهنگ رو تو کشورشون رواج ندیم !

تو زمینه ی آرایش و مد رو دست ایران نداریم !!!!
-
ناشناس
۰۸:۲۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
ایران پس از برجام مثل یه کوسفند زخمیه که کفتارهای زیادی رو به خودش جلب کرده و وای از اون روزی که نکه تکه بشه. اقایون مسئول ما رفاهی که شما ازش دم میزنید رو نمیخوایم رفاهی که به بهای از دست دادن اشتغال کشور و بیکاری جوانان ما و رواج فساد در جامعمون بشه رو نمیخوایم
Iran (Islamic Republic of)
poria
۱۱:۱۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
حیف اون همه زحمت دولت قبل حیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
به نظر تو این کشاکش لغو تحریم ها فقط تحریم لوازم ارایشی برداشته شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
معلومه ازاولش هم این کالاهای مصرفی بادکرده رودست غربیها تحریم نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
به کجا داریم میریم واقعا؟؟؟؟؟؟؟
بسه دیگه داریم چی کار میکنیم
آخرین اخبار