مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری گفت: شکارچی غیرمجاز 2 کبک در شهرستان بروجن، به پاکسازی 10 ساعته زباله‌های تالاب بین المللی گندمار و تحمل 6 ماه حبس محکوم شد.

شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهار محال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جریمه و مجازات شکارچی غیرمجاز از سوی مرجع قضایی، اظهار داشت: شکارچی غیر مجاز 2 کبک در شهرستان بروجن، بنا به حکم قضایی به تحمل 6 ماه حبس و پاکسازی  10 ساعته زباله‌های تالاب بین ‌المللی گندمار محکوم شده است.

وی در خصوص مجازات صادر شده از سوی دستگاه قضایی برای این متخلف، گفت: این حکم مرجع قضایی در چهار محال و بختیاری سابقه داشته و برای مجرمانی که تخلفی در حوزه محیط زیست انجام نداده بودند نیز صادر شده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان چهار محال و بختیاری ادامه داد: این اتفاق نتیجه کار آموزشی انجام شده در سطح استان، جوامع محلی، مردم، مدارس و مشارکت مسئولان و ورود جدی قوه قضاییه بوده است.

احمدی تصریح کرد: حکم‌های این چنینی از سوی قوه قضاییه علاوه بر بحث بازدارندگی جرایم، می‌تواند به کارهای حفظ و حمایت از محیط زیست بی‌انجامد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار