مدیر انجمن دوستداران کودک و خانواده خراسان، از برگزاری همایش- نمايش سراسری "صدای هویت کودک "به میزبانی مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، مدیر انجمن دوستداران کودک و خانواده خراسان در نشست خبری همایش صدای هویت کودک و خانواده خراسان گفت: همزمان با هفدهمين گردهمايى انجمن هاى دوستداران كودك ايران، همایش- نمایش سراسری صدای هویت کودک با حضور اساتید مجرب روانشناسی، جامعه شناسی و رفتار شناسى ،بوم شناسي و كتابدارى در مشهد مقدس برگزار می شود.

فلورا مرتضوى هدف از برگزاری این همایش را هویت یابی بهتر برای کودکان دانست و تصریح کرد: هویت ما رفتارمان را تحت الشعاع خود قرار داده و بر تصمیمات مهم زندگی و سرنوشتمان تاثیر ماندگاری دارد و به عبارتی مسئله ای نیست که بتوان به راحتی از آن گذر کرد بلکه تا پایان عمر همراه ما خواهد بود.

وی افزود: بر اساس تحقيقات متعدد و مصاحبه های عمیق و کیفی وپژوهشى كه توسط تيم كارشناسى در طول یکسال گذشته انجام شده است، همایش را برگزار خواهیم کرد.

مرتضوی شرکت کنندگان در این همایش را تمام کسانی دانست که به نحوی با کودکان در ارتباط هستند و ادامه داد: مربیان و مدیران مهدهای کودک، مربیان و معلمان آموزش و پرورش، والدين و دیگر نهادهای مرتبط دولتى وغير دولتى در این همایش حضور خواهند داشت.

وى به حضور اساتید بنام در این همایش- نمایش اشاره کرده و خاطر نشان کرد: اساتید مجرب دانشگاهی در این همایش برای بررسی بیشتر ابعاد هویتی کودکان به ارائه مباحث آموزشی در ميز گرد می پردازند.

همایش- نمایش کشوری دو روزه "صدای هویت کودک" در 8 و 9 ارديبهشت در سالن فرهنگسرای مصلی نژاد مشهد مقدس برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.