مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: پارسال 12 هزار زائر مددجو از اقصی نقاط کشور در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس مشرف شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی محسن مسعودیان طرح شوق زیارت را فراهم کردن بستر زیارت برای افراد نیازمند زیارت اولی و یا افرادی که مدتهای طولانی است به زیارت امام رضا(ع) مشرف نشده اند، عنوان کرد.
وی گفت : با اجرایی شدن طرح شوق زیارت در سال گذشته 12 هزار مددجو برای پابوسی حضرت رضا(ع) به مشهد مقدس مشرف شدند که 10 هزار نفر آن از مددجویان خراسان رضوی بودند.
 مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی ضمن تشکر از آستان قدس رضوی که در این خصوص با کمیته امداد همکاری لازم را داشته است، بیان داشت: مددجویان در قالب زیارت های یک روزه علاوه بر بهره مندی از برنامه های فرهنگی حرم مطهر و تشرف به زیارت امام مهربانی، از یک وعده غذای متبرک حضرت نیز متنعم می شدند.
مسعودیان راد، یادآور شد: در راستای اجرای این طرح ، نیکوکاران می توانند با شماره گیری کدUSSD  #8877* کمکهای نقدی خود را از طریق تلفن های همراه به این منظور اختصاص دهند و در این امر خداپسندانه مشارکت نمایند.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.