فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: از مهم‌ترین اعمال در ماه‌های مبارک رجب، شعبان و ماه مبارک رمضان تفکر کردن است چرا که یک ساعت تفکر برابر با 70 سال عبادت است.

به گزارش خبرنگار تفکر از مهم‌ترین اعمال در ماه‌ رجب استگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع کارکنان تیپ 32 انصارالحسین(ع) با تبریک ولادت امام محمدتقی(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره 8 هزار شهید دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: خداوند متعال در هر سال ماه‌های بزرگی را برای خودسازی انسان قرار داده که ماه‌های رجب، شعبان و ماه مبارک رمضان هستند.


وی با بیان اینکه باید از این فرصت‌ها به خوبی استفاده و ذخیره‌ای برای آخرت خود فراهم کنیم، افزود: مهم‌ترین اعمال در این ماه تفکر کردن است چراکه یک ساعت تفکر برابر با 70 سال عبادت است.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: ما باید تا زمانی که فرصت داریم از این شرایط استفاده کنیم چراکه هیچکس از آینده خبر ندارد.

وی با تأکید بر انس با قرآن برای ساختن روحی متعالی بیان داشت: هرچه روح انسان متعالی‌تر باشد عظمت وجودی انسان بیشتر خواهد بود.

ابوحمزه توجه به ادعیه و استمرار در آن و توجه به اعمال و کردار خود را از دیگر اعمال در این ماه مبارک عنوان کرد و افزود: باید به این مسئله توجه داشته باشیم که گناه نکنیم و از آن دوری کنیم و اگر گناهی از ما سر زد برگردیم و جبران کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه امام موسی کاظم(ع) فرمود «رجب نام نهری است در بهشت که آب جاری در آن سفیدتر از شیر و شیرین‌تر از عسل است» با تاکید بر خواندن نماز شب خاطرنشان کرد: نماز شب تأثیر فراوانی بر زندگی دنیوی و اخروی انسان دارد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.