رئیس صندوق رفاه دانشجویان از پرداخت 100 میلیارد تومان وام ویژه دانشجویان دکتری در سال ۹۵خبر داد.

ذوالفقار یزدان‌مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امسال در بحث وام ویژه دانشجویان دکتری در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان پرداختی داریم؛ یعنی ۳ میلیارد تومان پرداختی سال ۹۳ به ۱۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۵ افزایش پیدا می کند.

یزدان‌مهر درخصوص پرداخت وام ویژه دکتری در سال 95، افزود: سال 93 میزان پرداختی وام دانشجویان دکتری 3 میلیارد تومان بود که این مقدار در دی‌ماه سال 94 به 11 میلیارد تومان رسید که قطعا افزایش بسیار چشمگیری را در این رابطه داشته‌ایم و تا پایان سال 94 هم این افزایش را شاهد بودیم.

وی بیان کرد: با برنامه‌‌ریزی‌هایی که برای امسال صورت گرفته، در سال 95 حدود 100 میلیارد تومان پرداختی داریم یعنی 3 میلیارد پرداختی سال 93 به 100 میلیارد تومان در سال 95 افزایش می‌یابد، که این خبر خوشی برای دانشجویان دکتری است.

یزدان‌مهر با بیان اینکه، صندوق رفاه دانشجویان در سال 95 به تمام دانشجویان دکتری متقاضی دارای شرایط، وام پرداخت می کند، عنوان کرد: به هر دانشجو حدود 600 هزار تومان و به هر دانشجوی دکتری پژوهش‌محور نيز حدود 700 هزار تومان پرداخت می شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار