معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تشکیل بانک اطلاعاتی بیماران خاص در استان شد و گفت: با تشکیل بانک اطلاعاتی نوع خدمات ارائه شده دستگاه‌ها مشخص می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فتاح محمدی ظهر امروز در نشست کارگروه بیماران خاص با تأکید بر حمایت از این بیماران، اظهار کرد: بیماران خاص افراد آسیب‌پذیری هستند و شرایط مالی، روحی و جسمی مناسبی ندارند به همین باید مورد حمایت جدی مسئولان حوزه بهداشت و درمان استان قرار گیرند.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار توجه بیشتر به بیماران خاص در استان شد و افزود: برای حمایت از بیماران خاص تسهیلات با سود کم در اختیار این افراد قرار گیرد.
 
وی با بیان اینکه فرهنگ اهداء عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد به خوبی تقویت شده است، گفت: خانواده افراد مرگ مغزی با اهداء عضو بیمار خود به بیماران نیازمند زندگی دوباره می‌دهند و استان کهگیلویه و بویراحمد در این مورد جزو استان‌های پیش‌رو در کشور است.
 
این مسئول بر فعال‌تر شدن هئیت ورزشی بیماران خاص تأکید کرد و یادآور شد: فعال شدن این هئیت و برگزاری مسابقات مختلف موجب افزایش نشاط روحی و روانی بیماران می‌شود.
 
محمدی خواستار تشکیل بانک اطلاعاتی جامع بیماران خاص در استان شد و تصریح کرد: با راه‌اندازی این بانک نوع خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌ها و سازمان‌های بیمه‌گر مشخص می‌شود.
 
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی مرکز تخصصی و فوق تخصصی در استان کهگیلویه و بویراحمد را از ضروریات حوزه بهداشت و درمان دانست و عنوان کرد: راه‌اندازی این مرکز می‌تواند بخش مهمی از مشکلات بیماران خاص استان را حل کند.
 
وی گفت: قول جدی می‌دهم پیگیر وضعیت ساخت این مرکز در استان باشم و با رایزنی با شهرداری یاسوج و راه و شهرسازی مشکل احداث زمین مرکز تخصصی بیماران خاص ظرف چند ماه آینده حل شود.
 
این مسئول با بیان اینکه اعتبارات کافی برای ساخت این مرکز وجود دارد، افزود: در صورت حل نشدن مشکل زمین این مرکز از ظرفیت خیرین استفاده می‌کنیم.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.