مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در سال 94 مشترکین گاز استان اردبیل بیش از 2 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی مصرف کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فیروز خدایی در جلسه مسئولان شرکت گاز استان اردبیل اظهار کرد: در سال 94 بیش از دو میلیارد و 208 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخش های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و سایر مراکز استان مصرف شده است و این در حالی است که در سال 93 در حدود دو میلیارد و 104 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در بخش‌های یاد شده مصرف شده بود.

وی گفت: این میزان افزایش مصرف گاز در حالی ثبت شده است که در سال 94 بیش از 28 هزار مشترک شهری و روستایی و نیز 66 واحد صنعتی و جایگاه CNG به جمع مصرف کنندگان گاز طبیعی استان اضافه شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی به همت همکاران خدوم شاهد رشد 50 درصدی گازرسانی در مناطق روستایی بودیم به نحوی که در این سال 150 روستا از گاز طبیعی بهره‌مند شده و عملیات گازرسانی به 408 روستای دیگر استان نیز آغاز شد که با اتمام گازرسانی به این تعداد، مجموع روستاهای بهره‌مند استان اردبیل به بیش از یک هزار و 130 روستا ارتقاء خواهد یافت.

خدایی بیان کرد: در سال 94 بیش از یک هزار و 77 کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شد که این میزان شبکه‌گذاری نیز نسبت به سال 93 بیانگر رشد 100 درصدی شبکه‌گذاری می‌باشد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، افزایش ، مصرف ، گاز ، طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.