استاندار خراسان رضوی گفت: : در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" رویکرد اصلی استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر کاهش آسیب های اجتماعی، اثربخشی بیشتر اقدامات در جامعه هدف و استفاده حداکثری از امکانات برای مبارزه با این پدیده شوم است.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد:استفاده حداکثری از امکانات برای مبارزه با موادمخدربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی علی رضا رشیدیان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدراستان، گفت: کاهش آسیب های اجتماعی با رویکرد افزایش اثربخشی برنامه ها اولویت استان برای مبارزه با موادمخدراست.
وی با اشاره به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: فعال سازی امکانات برای مقابله با آسیب های اجتماعی و افزایش سهم نیروی انسانی در اقدامات اجرایی از جمله تاکیدات معظم له در این خصوص است
.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در سال گذشته میزان کشفیات استان سه درصد رشد داشته است، افزود: برنامه ریزی و تلاش برای کاهش تقاضا، مبارزه با مصرف، شناسایی و انهدام باندهای موادمخدر، نوسازی، تجهیز و مکانیزه کردن امکانات از اولویت های سال جاری می باشد.
رشیدیان ضمن قدردانی از خدمات سردار امیری مقدم، تغییرات را لازمه پویایی سیستم های مدیریتی دانست و گفت: با حضور مدیران باانگیزه، افزایش هم افزایی بین دستگاه های اجرایی، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، خیران، سازمان های مردم نهاد و پژوهشگران دانشگاهی می توان آسیب های اجتماعی اعتیاد را به میزان قابل توجهی کاهش داد.
استاندار خراسان رضوی به موقعیت ویژه مشهد مقدس به عنوان پایتخت معنوی کشور، حضور سالانه 27 میلیون زائر داخلی و خارجی و پایتخت فرهنگ کشورهای اسلامی در سال 2017 اشاره کرد و افزود: این جایگاه می طلبد تا در حوزه مبارزه با موادمخدر و پاکسازی شهرها از معتادان متجاهر با جدیت بیشتری عمل کنیم.
با حضور استاندار خراسان رضوی و قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری از خدمات سردار بهمن امیری مقدم در سمت دبیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قدردانی و ابراهیم قربان زاده به عنوان دبیر جدید این شورا معرفی شد
.
انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.