نائب رئیس هیئت دو و میدانی استان خبرداد:‌ مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان دختر کشور دوم و سوم اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار خواهد شد و زهره شهبازی نماینده استان قم در این مسابقات خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛راحله سادات واقفی صبح امروز اظهار کرد: مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور دوم و سوم اردیبهشت ماه با حضور تمامی مدعیان کسب عناوین قهرمانی از سراسر کشور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.
وی افزود: تیم دو و میدانی بانوان استان قم نیز تنها با یک ورزشکار در این رقابت ها حضور می یابد و با توجه به آمادگی خوبی که در این ورزشکاراعزامی سراغ داریم بسیار امیدواریم وی بتواند عنوان سومی سال گذشته خود را در یک رده سنی بالاتر بهبود و یا تکرار کند.
نائب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم یادآور شد: زهره شهبازی بانوی دو و میدانی کار قمی، تنها ورزشکار اعزامی تیم بانوان استان در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور است که در مواد 100 و 200 متر بروی پیست خواهد رفت.
واقفی در ادامه خاطرنشان کرد: شهبازی در مسابقات سال گذشته قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان موفق شد در ماده 100 متر برسکوی سوم کشور بایستد و مدال برنز این ماده را تصاحب کند.
وی با اشاره به این که پریسا سادات روحانی مربی پرتوان جامعه ورزشی بانوان استان قم درکنار زهره شهبازی به عنوان مربی و سرپرست وی را همراهی می کند تصریح کرد: تیم دو و میدانی جوانان قم در سال گذشته توسط آرزو تنباکویی درماده 3000 متر به یک مدال با ارزش طلا در رده سنی جوانان دست پیدا کردکه امیدواریم تک نماینده استان قم در مسابقات پیش رو موفق به تصاحب یکی از سکوهای قهرمانی بشود.
برچسب ها: قم ، بانوان ، دو و میدانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار