نخستین جشنواره استانی موسیقی معلولان در رشت آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛مدیر کل بهزیستی گیلان گفت: در این جشنواره 2 روزه 20 گروه نمایشی از معلولان توانمند شهرهای رشت، لنگرود، رودسر، رضوانشهر،لاهیجان و ماسال حضور دارند.

محمد رضا پارسی با اشاره در این جشواره 100نفر از گروههای نابینایان، ناشنوایان، معلولان جسمی- حرکتی، معلولان ذهنی و اعصاب روان شرکت دارند افزود: شناسنایی استعدادهای خلاق ، برنامه ریزی برای رشد جامعه ی معلولان ، ایجاد بستر مناسب و گسترش سطح علمی و فعالیت گروه های موسیقی میان این قشر از افراد جامعه و کمک به فرآیند تولیدات هنر در طول سال از اهداف مهم جشنواره موسیقی معلولان است.

وی گفت: ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی ، همبستگی و انسجام اسلامی در حمایت از مقاومت اسلامی و مقابله با اندیشه های تکفیری ، عشق و معرفت و خداجویی ، نوع دوستی و مهرورزی ، خانواده و مسائل اجتماعی ، اوصاف طبیعت ، موجودات و جلوه های الهی ، توجه جدی به آئین و رسوم بومی محلی گیلان از موضوعات این جشنواره است.

پارسی خاطر نشان کرد: نخستین جشنواره استانی موسیقی معلولان فردا با معرفی گروههای موسیقی برتر در گیلان به کار خود پایان می دهد و این جشنواره مرحله کشوری ندارد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.