سکوت مسئولان تیم فوتسال شهید منصوری که برخلاف عادت همیشگی شان بر این تیم چیره شده است، نمی تواند حامل خبرهای خوبی از این تیم با قدمت باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان طبق عادت هر ساله و نزدیک شدن به آغاز رقابت های لیگ منتظر هیاهو از تیم منصوری و اعتراضات مدیران به مسئولان استان مبنی بر عمل نکردن به تعهداتشان بودیم اما بر خلاف انتظار سکوت وهم انگیزی بر باشگاه منصوری سایه افکند تا دیگر خبر از اعتراضات منصوری و تقوی، حتی تهدیدهایشان به جدایی یا در خواست کمک از مسئولان به گوش نرسد.
 
در پس این سکوت گویا اتفاق تلخی در انتظار فوتسال ایران است، اینکه  منصوری  که حالا ناامید از همیاری همشهری ها شده تصمیم به فروش امتیاز و خروج از لیگ برتر دارد.این شنیده ها زمانی قوت می گیرد که متوجه می شویم فصل گذشته نیز این تیم برای فرار از مشکلات مالی از برادر زاده منصوری به عنوان اسپانسر کمک می گیرد تا بتواند خود را به پایان لیگ برساند.
 
برای کشوری که تیم ملی اش با قدرت رقیبان خود را در جام ملت های آسیا در هم می کوبد کنار کشیده تیم های قدمت دار فاجعه محسوب می شود، فاجعه ای که هر ساله با قول مسئولان برای گرفتن حق پخش به آن بی توجه بودیم و حالا گریبانگیر مسئولان شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار