گپ و گفتی عیدانه با آقای گل فوتسال جام باشگاه های آسیا؛

آقای گل فوتسال: آرزویم قهرمانی در آسیا با باشگاه گیتی‌پسند است

احمد اسماعیل پور جز فوتسالیست هایی است که با گل های زیبایش در تیم ملی و باشگاهی‌اش همیشه در ذهن همه ما خواهد ماند و نامش برای همیشه در تاریخ فوتسال کشورمان باقی می‌ماند.

  به گزارش  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛احمد اسماعیل پور مهاجم تیم ملی فوتسال کشورمان که عنوان آقای گل جام باشگاه های آسیا، آقای گل لیگ برتر فوتسال را در کارنامه دارد چندین بار با تیم های فوتسال شهید منصوری قرچک و گیتی پسند به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید الان هم تعطیلات عید بهانه ای شد تا با این ملی پوش کشورمان گفت و گو دوستانه داشته باشیم.

برنامه شمار برای عید 94 چیست؟ برنامه خاصی  ندارم چون بخاطر بازی های لیگ چند ماه از خانواده دور بودم ترجیح می دهم که در ایام عید کنار خانواده ام باش.

بهترین آرزوی ورزشی ما در سال 94 چیست؟ اولین و بهترین آرزوی من سلامتی خودم و همه مردم کشورم و امیدوارم سال پرباری برای کشور از همه لحاظ باشد و مردم یک سال پر از موفقیت در همه ارکان زندگی شان سپری کنند در ورزش هدفم این است که در تیم ملی و باشگاهی حضوری موفق داشته باشم.

آیا در ایام  عید به مسافرت می روید؟ خیر چون خانواده ام در شمال هستند و من بیشتر ایام سال در تمرینات بودم مسافرت نمی روم ودر شمال هستم.

بهترین و بدترین خاطره عیدی شما چیست؟ همه خاطرات عیدی من خوب بودند و اصلا خاطره بدی نداشتم و فقط یک سال اول عیددر سربازی سر پست بودن ودر غیر این صورت همه سالهای عیدی من خو بود.

دوست دارید چه اتفاق خوبی سال 94 برای شما رخ دهد؟ دوست دارم با تیم گیتی پسنددر جام باشگاه های آسیا قهرمان شوم.

آیا سال 93 سال خوبی برای شما بود؟ هم خوب بود هم  بد در کل فراز و نشیب زیادی داشتیم از نظر ورزشی سال خوبی نبودولی امیدوارم آخر ختم به خیر شود.

آیا به سفره هفت سین اعتقاد دارید؟ سفره هفت سین اعتقاد دیرینه ماست که در فرهنگ و باور همه ایرانیان وجود دارد و هر یک از سین هایش نماد یک اعتقاد در زندگی ماست.

اگر به گذشته برگردید آیا فوتسال را به عنوان رشته ورزشی انتخاب می کردید؟ الان از شرایط حال حاضر فوتسالم راضی هستم ولی اگر بخواهم به گذشته برگردم فوتبال را انتخاب می کردیم چون احساس می کنم در فوتبال موفق تر بودم از طرفی جایگاه فوتبال و فوتسال خیلی فرق می کند اعتبارات فوتسال ما در دنیا بیشتر از فوتبال است ولی فوتبال بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

یک دروغ سیزده بدری بگویید؟ من دروغ بلد نیستم اصلا به این فکر نکردم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار