فدراسیون کاراته در تلاش برای اعزام داوران خانم به مسابقات جهانی اتریش است.

عشرت شاه محمدی در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  از تلاش فدراسیون کاراته برای اعزام داوران خانم به مسابقات جهانی اتریش خبر داد و گفت:در تلاشیم تعدادی از داوران خانم را به مسابقات جهانی اتریش اعزام کنیم تا بتوانند اولین درجات داوری جهانی را کسب کنند.

وی ادامه داد : همانطور که مستحضرید تا این لحظه در قسمت داوری بانوان ، به مسابقات جهانی اعزامی نداشته ایم و تلاشمان بر این است که بیشترین سهمیه را در این رابطه کسب کنیم و با توجه به صدور مجوز حجاب در مسابقات جهانی بر این هستیم که بتوانیم در رابطه با اعزام داوران خانم سهمیه بیشتری کسب کنیم .

شاه محمدی یادآور شد : دو سال است که در کلینیک های داوری آسیا شرکت می کنیم و با توجه به اینکه مجوز حجاب برای شرکت در رقابت های جهانی را اخذ کردیم لذا تمام تلاشمان را برای کسب سهمیه بیشتر انجام می دهیم .

نایب رئیس کاراته بانوان تصریح کرد : معتقدم قابلیت داورانمان بسیار بالاست و امیدورام بتوانند در مسابقات جهانی شرکت کنند و به عنوان نمایندگان کشورمان در امر قضاوت حضوری فعال داشته باشند .

نیازی به مربی خارجی نداریم
وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون برنامه ای درباره جذب مربی خارجی برای تیم ملی بانوان ، دارد بیان داشت:قابلیت کاراته ایران بسیار بالاست و در این زمینه هیچ نیازی به مربی خارجی نداریم و اگر شرایط اجازه دهد حتی می توانیم از مربیان توانمند داخلی نیز به کشورهای دیگر اعزام کنیم ولی برای تبادل اطلاعات و دانش فنی مربیان کشورمان اگر نیاز باشد از حضور مدرسین باتجربه و بنام دنیا علاقه مند هستیم که استفاده کنیم ولی معتقدم با توجه به وجود مربیان توانمند داخلی نیازی به مربیان خارجی ،در تیم ملی نیست.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار