دانشجویان بسیج دانشگاه امام صادق (ع) برای ایوبی یک نامه به همراه یک نماد اعتراضی ارسال کرده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دانشجویان بسیج دانشگاه امام صادق (ع) برای نشان دادن اعتراض خود نسبت به محتوای فیلمی در حال اکران برای حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی یک نامه اعتراض آمیز و یک پیاله آلبالوی فاسد ارسال کردند.

این نماد که اعتراض آن ها را از فیلمی با همین عنوان (پنجاه کیلو آلبالو) نشان میدهد به نشان اعتراض به مجوز اکران این فیلم به کارگردانی مانی حقیقی است.
 
بنابر این گزارش؛ فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» با توجه به استفاده از شوخی‌های جنسی به لحاظ محتوایی مورد انتقاد قرار گرفته و موجب این واکنش از سوی دانشجویان شده است.

چرا آلبالو فاسد به دست ایوبی رسید؟ 

این نامه صبح امروز به آدرس رئیس سازمان سینمایی ارسال شده است. دانشجویان در متن نامه خواستار نظارت جدی تر بر محتوای فیلم هایی که قرار است اکران شوند٬ شده اند.
 
جناب آقای ایوبی، ریاست محترم سازمان امور سینمایی و سمعی بصری کشور؛
 
سلام علیکم؛
 
هدیه‌ای که به شما تقدیم می‌گردد ثمره مدیریت جنابعالی است. با صرف نظر از معدود بارقه‌های امید، حال و هوای غالب این روزهای سینمای ایران حقیقتا نه در شأن انقلاب است و نه در شأن سازمان سینمایی کشور، البته راه‌های توجیه برای این وضعیت همواره وجود داشته و وجود خواهد داشت.
 
جناب آقای ایوبی، به شما پیشنهاد می‌کنیم که همراه خانواده محترمتان از بعضی از فیلم‌های روی پرده این روزهای سینما بازدید فرمایید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار