در آستانه فرا رسیدن روز ارتش فرماندهان ارشد نیروهای مسلح مستقر در استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار دیدار فرماندهان ارشد نیروهای مسلح مستقر در استان همدان با نماینده ولی فقیهگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این دیدار امام جمعه همدان با تجلیل از رشادت ها و جان نثاری های ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول انقلاب و مقاطع حساس آن به و.یژه دوران 8 ساله دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی آن را از افتخارات نظام اسلامی دانست.


آیت اله محمدی در ادامه گفت: امروز به برکت نیروهای مسلح مققتدر وتوانمند ایران اسلامی در امنیت واسایش وارامش بسر می برد که باید قدر دان وشکر گذار این نعمت بزرگ بود.

وی تاکید کرد: امروز با همه تهدیدهای فرامنطقه ای پیرامون کشور خوشبختانه قدرت دفاعی وموشکی توان بازدارندگی برای استمرار ارامش وامنیت به ارمغان آورده است که البته به برکت وجود نیروهای سلحشور قدرتمند ومقتدر مسلح و برخورداری از فرماندهانی لایق وکار آزموده است.

در این دیدار امیر بیدادی فرمانده تیپ سه زرهی شهید قهرمان هم با گرامیداشت فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش گفت: کارنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول انقلاب به ویژه 8 سال دفاع مقدس درخشان وامروز در کنار سایر نیروهای مسلح ضمن برخورداری از توان عملیاتی بالا به تقویت بنیان دفاعی کشور می پردازد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.