بانوی ملی پوش تنیس روی میز کشورمان برای حضور در لیست رزروی های المپیک هنوز کار سختی را پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  محجوبه عمرانی بانوی ملی پوش کشورمان که از جمله بازیکنان خوب کشورمان در مسابقات جهانی مالزی بود، نتوانست سهمیه المپیک بگیرد تا برای رزروی های المپیک تلاش کند .

بر اساس قانون ، کشورهایی که موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند می توانند تنها درگروه آقایان و بانوان یک نماینده داشته باشند .

 بنابراین پس از ندا شهسواری که موفق به کسب سهمیه شد محجوبه عمرانی به عنوان نماینده ایران در این مسابقات به میدان رفت . در این مسابقات 6 بازیکن به صورت مستقیم و 6 بازیکن در لیست رزرو قرار می گیرند تا در صورت هر گونه مشکل آن ها راهی المپیک شوند .

عمرانی در نخستین دیدار خود برای رسیدن به المپیک به مصاف لاربیا از فیلیپین رفت و مغلوب شد تا نتواند برای سهمیه المپیک تلاش کند . پس از آن به مصاف نماینده لبنان رفت و 4 بر 2 پیروز شد تا راهی مرحله بعد شود .

حالا بانوی ملی پوش کشورمان اگر بتواند امروز در مصاف با برنده دیدار نمایندگان قطر و فیلیپین پیروز شود در جمع رزروی های المپیک قرار می گیرد .

 **راه سخت نوشاد برای المپیکی شدن 

نوشاد عالمیان ملی پوش کشورمان که در مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه مغلوب برادرش نیما شد و نتوانست سهمیه المپیک بگیرد . حالا در راهی سخت برای المپیکی شدن قرار گرفته است راهی که شاید نتواند آن را به پایاتن برساند .

براساس قانون ، هر کشوری که توانسته سهمیه المپیکی کسب کند تنها می تواند در دومین مسابقات کسب سهمیه المپیک آسیا یک نماینده داشته باشد . بنابراین نوشاد عالمیان در این رقابت ها حاضر شد تا شانس خود را برای المپیکی شدن بیازماید .

نوشاد در نخستین دیدارش با نتیجه 4 بر 3 چیایب از لبنان را از پیش رو برداشت تا به مصاف نماینده اندونزی برود .

وی در دومین دیدارش هم با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد تا به مصاف کمال آچانتا از هند برود . کمال که در رتبه 61 جهان قرار دارد د حالی مقابل نوشاد با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید که 3 بر 1 عقب بود .

حالا نوشاد برای کسب سهمیه باید در رقابتی سخت تر به مصاف جیانگ تیانی برود که در جایگاه 55 جهان قرار دارد . 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار