فدراسیون ورزش های نابینایان رشته های مختلفی را زیر مجموعه خود دارد اما از لحاظ زیرساختی با مشکلات متعددی دسته و پنجه نرم می کنند.

محمدرضا مظلومی، رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان در گفت و گو با  خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت : رشته های ورزشی مختلفی در زیرمجموعه فدراسیون نابینایان و کم بینایان به فعالیت مشغول هستند که تاکنون به موفقیت های بی شماری دست یافته اند.
 
مظلومی افزود: به گونه ای که در مسابقات فوتبال سال گذشته در ژاپن ، تیم ملی کشورمان موفق به کسب عناوین آقای گل ، بهترین خط حمله و دفاع شد.

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان ادامه داد : نبود زمین استاندارد 20 در 40 از مهمترین مشکلات موجود در رشته فوتبال است.
 
مظلومی با اشاره به در پیش بودن بازی های المپیک 2016 ریو گفت : امیدواریم بتوانیم در رشته های مختلف به خصوص جودو ، دوومیدانی و فوتبال به مدال دست یابیم.
 
وی در ادامه گفت: طی تفاهمنامه های مختلف با آموزش و پرورش استثنایی کشور به اجرای برنامه های استعدادیابی در رشته های مختلف می پردازیم.
 
رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان  ادامه داد : آماده سازی زیرساخت های ورزشی و حمایت ورزشکاران از دیگر عوامل مهمی است که می بایست مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار