رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی گفت: هیئت استان خراسان رضوی با وجود پتانسیل های خوب فاقد سالن اختصاصی برای تمرین ورزشکاران است.

هادی رضایی در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: هیئت استان خراسان رضوی در بین تمام هیئت های فعال کشور دارای رتبه نخست است و با وجود فعالیت های زیاد در ورزش جانبازان و معلولین سالن اختصاصی ندارد، اما با این وجود توانستیم میزبانی بیشتر مسابقات و نیز جشنواره مهر رضوی را بر عهده بگیریم.
 
وی افزود: از نظر تجهیزات ، تعداد مربیان تخصصی و ورزشکار کمبودی نداریم و اگر نهادهای مربوطه همکاری لازم را برای ساخت سالن تخصصی داشته باشند، دیگر نیاز به اجاره سالن برای برگزاری مسابقات و تمرینات نداریم و این امر کمک زیادی به کاهش هزینه هیئت می کند.
 
رضایی در خصوص برنامه های هیئت در سال جاری ادامه داد: پس از برگزاری جلسه فدراسیون در اردیبهشت ماه ، برنامه سالانه تمامی هیئت های فعال کشور و تیم های ملی مشخص می شود و بعد از آن بر اساس برنامه تدوین شده مسابقات را برگزار می کنیم و پیگیر سالن تخصصی می شویم.
 
رئیس هیئت استان خراسان رضوی در بخش پایانی صحبت هایش، گفت : در نظر داریم همچون گذشته جوانگرایی را در اولویت برنامه های ورزشی استان داشته باشیم و 16 هیئت فعال شهرستان های خراسان رضوی را از نظر تامین بودجه و امکانات با کمک فدراسیون حمایت کنیم.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار