عبدی: حمایت همه جانبه هواداران در صدرنشینی موثر بود

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت:برنامه ریزی مناسب و حمایت همه جانبه هواداران از تیم باعث صدرنشینی مان در لیگ برتر شد.

عبدی: حمایت همه جانبه هواداران در صدرنشینی موثر بودحسین عبدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان افزود: موقعی که تیم پرسپولیس ته جدول بود، هواداران حمایت همه جانبه کردند و با برنامه ریزی مدون توانستیم به صدر جدول ارتقاء پیدا کنیم.
 
وی درباره برد پرگل پرسپولیس در دربی 82 بیان کرد: بازی جذابی بود و هر دو تیم برای برد در این بازی تلاش کردند اما درصد بیشتر بازی در اختیار تیم ما بود و پرسپولیس مسلط بر بازی بود، همچنین استقلال نتوانست بازی همیشگی‌اش را ارائه دهد.
 
عبدی درباره بهترین بازیکن در دربی 82 گفت: همه بازیکنان خوب بودند و به طور کلی تیم پرسپولیس بهترین بود.
 
سخنگوی پرسپولیس درباره گفته های برانکو که برنده دربی قهرمان لیگ برتر می شود، بیان کرد: قبل از بازی با ملوان مشخص بود که تیم با برد مقابل ملوان و استقلال 80 درصد راه قهرمانی را طی می کند.
 
وی درباره عملکرد طارمی در دربی 82 اظهار کرد: طارمی بازیکن فوق العاده‌ای است وی آینده درخشانی دارد، باشگاه سال گذشته هزینه‌های زیادی برای این بازیکن کرد وی با رفع اشتباهات تبدیل به یک مهاجم شش دانگ شده است.
 
عبدی درباره عملکرد داور بازی گفت: داور به درستی پنالتی به نفع استقلال گرفت و جای بحث وجود ندارد، ترکی بی نقص ترین داوری‌اش را در این بازی انجام داد.
 
سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره پاداش برد دربی 82 عنوان کرد:به طور حتم پاداش اصلی همان کسب جام قهرمانی است که امیدوارم بازیکنان با تلاششان این جام را به دست آورند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:کمیته اجرایی مسابقات حرفه ای عمل می کند و این کمیته توانست امن ترین و بی نقص ترین بازی را در آسیا برگزار کند،براین اساس به سازمان لیگ بابت برنامه ریزی مناسب تشکر و قدردانی می کنم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: عبدی ، هواداران ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار