مديرعامل سازمان آتش نشاني مشهد گفت: براثر بارندگی های دوروز گذشته 166مورد آب گرفتگی در این شهربه وقوع پیوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، آتشپاد دوم حسن جعفري افزود: در این مدت 100حادثه به شب پنج شنبه بوده که75 مورد از اين تعداد مربوط به آبگرفتگي منازل گزارش شده است.

166مورد آب گرفتگی در مدت دو روز بارندگی در مشهد

15 مورد از حوادث آبگرفتگي نيز مربوط به معابر بود كه 13 مورد آن در ميدان استقلال و دو مورد در ميدان امام حسين(ع)رخ داد.

جعفری افزود: همچنين در اين مدت سه مورد حادثه گيركردن خودرو با سرنشين در آب و چهار حادثه سقوط درخت روي خودرو در مشهد رخ داد.

وی همچنین با ارئه گزارش آب افتادگی و حوادث مرتبط از تاریخ 26 تا صبح 28 فروردین ماه اظهار داشت:تعداد کل ماموریت آب افتادگی توسط سازمان آتش نشانی 166موردحادثه بوده که تا صبح امروز به این سازمان گزارش شده است.

مديرعامل سازمان آتش نشاني مشهد گفت : آب افتادگی معابر و اماکن مسکونی و تجاری 117 مورد که مربوط به مناطق آزادشهر،جلال آل احمد، امامت، ایثارگران، حرعاملی، سید رضی، استقلال، میدان امام حسین و اسماعیل آباد است.

جعفری افزود:ازدیروز بعد ازظهر نیز 42 موردحادثه منجر به عمليات و ماموريت آب افتادگي منازل، معابر و اماكن تجاري توسط مامورين سازمان آتش نشاني شد.


166مورد آب گرفتگی در مدت دو روز بارندگی در مشهد

به گفته ی وی، گیرکردن خودرو با سرنشین 11 ، سقوط درخت بر روی خودرو 13 مورد، سقوط درخت بر روی دیوار 6 مورد و2موردسقوط اشیای معلق از ساختمان ها از دیگر حوادثی بوده که در این مدت به وقوع پیوسته است.

166مورد آب گرفتگی در مدت دو روز بارندگی در مشهد

مديرعامل سازمان آتش نشاني مشهد افزود:تعداد تماس آب افتادگی دراین مدت 4هزارو277 مورد گزارش شده است.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.