دارنده مدال نقره جهان گفت:با آرزوی موفقیت در بازی های المپیک تمرین می کنم و در هر میدانی نیاز باشد کشتی خواهم گرفت.

حسن یزدانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی گفت:با توجه به این که مرحله نهایی انتخابی تیم ملی بود رقابت متفاوتی را پیش رو  داشتم در مسابقه نخست مقابل مصطفی حسین خانی که یکی از بهترین های وزن 74 کیلو گرم کشتی آزاد است آنطور که انتظار داشتم کشتی نگرفتم و هر چند در رقابت دوم با امتیاز کمتر به برتری رسیدم اما به نظر خودم عملکرد بهتری داشتم.
وی ادامه داد:خدا را شکر می کنم که از این میدان هم سربلند بیرون آمدم و امیدوارم در ادامه نیز با جلب رضایت کادر فنی بتوانم صاحب دوبنده تیم ملی در بازی های المپیک برزیل شوم.
قهرمان جوانان جهان درباره این که کار سختی را در المپیک مقابل حریفان خارجی خود خواهد داشت گفت:دقیقاً همین طور است و علی رغم این که خیلی ها می گویند رقیب اصلی من کشتی گیران آمریکا و روس هستند اما اعتقاد دارم در این میدان بزرگ همه نفرات حاضر خوب هستند و می توانند خطرناک باشند به همین منظور به کمک مربیان تیم ملی آنالیز دقیقی از تمامی حریفان خواهم داشت.
یزدانی خاطرنشان کرد:موفقیت در بازی های المپیک آرزوی دیرینه من و خانواده ام است و با توکل به خدا و تمرینات جدی و با برنامه همه توانم را به کار می گیرم تا به این افتخار بزرگ برسم.
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار