معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی پدافند هوایی شهید نصر گفت: پیام ما به کل مردم ایران این است که ما تا آخرین قطره ی خون خود و تا آخرین نفس، جان فدای اسلام و کشور ایران اسلامی هستیم.

ارتش تا آخرین قطره ی خون خود جان فدای ایران اسلامی است به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از اصفهان سرهنگ محسن عباسی، در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه نایین گفت: ارتش روزهای مختلفی رو پشت سرنهاده و یکی از این روزها و بحران ها، در ابتدای انقلاب و در زمان تشکیل ارتش بوده است.

وی با اشاره سیاست خصمانه امریکا از همان ابتدای انقلاب نسبت به ایران گفت: از همان ابتدای انقلاب اسلامی، امریکا، تحریم اقتصادی را نسبت به ایران آغاز کرد و سیاست منزوی کردن ایران را در پیش گرفت و در مرحله آخر، با همکاری برخی افراد در داخل، شعار انحلال ارتش را سرداد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی پدافند هوایی شهید نصر اصفهان خاطرنشان کرد: برخی شعار انحلال ارتش را سردادند و آنقدر این شعار را تکرار کردند که برخی مسئولان ناآگاه نیز با آنان همراه شدند.

سرهنگ عباسی ادامه داد: در همان زمان با هوشیاری و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای و برخی مسئولان دلسوز، این توطئه شناسایی و مراتب به اطلاع امام(ره) رسید و امام(ره) نیز در یک تصمیم گیری قاطعانه، روز 29 فروردین را "روز ارتش" نامیدند و به همه این توطئه پایان دادند.

وی تصریح کرد: در ادامه ی راه، مقابله ها با قائله های ضد انقلاب در غرب و شمال کشور، جنگ تحمیلی و همکاری با کل نیروهای مسلح، بسیج و نیروهای مردمی و بعد از آن اقتدار ارتش در بازسازی و جهاد خودکفایی از مهم ترین فعالیت های ارتش در طول این دوران بوده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی پدافند هوایی شهید نصر اصفهان افزود: در حال حاضر نیز وظیفه ارتش حفظ توانایی های خود در دفاع از مرز و بوم کشور و جلوگیری از هرگونه سوءنظر دشمنان به کشور است و پیام ما به کل مردم ایران این است که ما تا آخرین قطره ی خون خود و تا آخرین نفس، جان فدای اسلام و کشور ایران اسلامی هستیم.

وی تاکید کرد: به دشمنان ایران اسلامی و اسلام ناب محمدی نیز این پیام راداریم که هیچ وقت حتی فکر و خیال سوء نظر به این کشور  را در هر کجای دنیا نداشته باشند که با پاسخ قاطع نیروی های ارتش اسلامی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/س

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.