توپالیدیس:در لیگ برتر می مانیم

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: بقا در لیگ برتر به دست خودمان است و اگر بتوانیم در چهار دیدار آینده مان موفق باشیم ، به طور حتم در لیگ خواهیم ماند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،توپالیدیس سرمربی تیم فوتبال راه آهن پس از توقف تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: در دیدار گذشته سه گل به ثمر رساندیم اما پیش از این دو بازی، راه آهن در اکثر دیدارهای گذشته اش موفق به گلزنی نشده بود ، همچنین از طرفی هم باید بگویم وقتی تیمی در انتهای جدول حضور دارد شرایط کمی برای بازیکنان و کادر فنی دشوارتر می‌شود و به همین دلیل ، نتوانستیم در دو دیدار گذشته‌مان موفق ظاهر شویم.

توپالیدیس در خصوص صحبت‌های یحیی گل‌محمدی مبنی بر اینکه راه اهن 10 نفره دفاع می‌کرد خاطر نشان کرد: درست است ما 10 نفره دفاع می‌کردیم چرا که از نظر بدنی آماده نبودیم و طبیعی است که وقتی از لحاظ فیزیکی آماده نیستیم باید عقب بنشینیم اما معتقدم استراتژی ما در این دیدار و همه دیدارها حمله است و فکر می‌کنم حالا دیگر سرنوشت راه‌آهن دست خود بازیکنان این تیم است. البته باید این راه هم بگویم که بقای ما در لیگ برتر به نتایج تیم‌های دیگر هم بستگی دارد اما ما باید با قدرت زیاد در 4 دیدار آینده خود عمل کنیم تا در لیگ برتر باقی بمانیم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار