اهواز؛

ادامه امداد رساني به حادثه ديدگان طغيان رودخانه دز

مدير عامل جمعيت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: به دنبال بارندگي و طغيان رودخانه دز در شهر دزفول در روز پنج شنبه و گرفتار شدن عده اي از شهروندان، نيروهاي امدادي به منطقه اعزام و امدادرساني به حادثه ديدگان را آغاز كردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علي خدادادي گفت: هلال احمر خوزستان با اعزام 1 فروند بالگرد به منطقه در حال امداد رساني به حادثه ديدگان است و 2 اردوگاه شهيد ناجي و مجديان با همكاري ارتش در منطقه بن جعفر دزفول به منظور امداد رساني و اسكان حادثه ديدگان داير شده اند.

وي بیان کرد: بعد از طغيان رودخانه قسمت هاي پايين دست دزفول از جمله روستاهاي زاويه، سنجر دزفول دچار سيل گرفتگي شد و به دامداران حاشيه رودخانه خساراتي وارد شد اما خوشبختانه تلفات جاني انساني نداشتيم.

خدادادي افزود: قبل از وقوع اين حادثه هشدارهاي لازم به ساكنين حاشيه رودخانه دز داده شده بود اما متاسفانه مساله را جدي نگرفتند.

مدير عامل جمعيت هلال احمر خوزستان اظهار داشت: از آنجايي كه امكان طغيان رودخانه كرخه و احتمال سيل گرفتگي 4 روستا در شوش وجود دارد هشدارهاي لازم به ساكنان اطراف اين رودخانه نيز داده شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: اردوگاه اسكان اضطراري نيز در منطقه غرب كرخه فعال شده است تا در صورت لزوم براي اسكان استفاده شود.

علی خدادادی اذعان داشت: نيروهاي هلال احمر استان در حالت آماده باش هستند و انبارهاي مواد غذايي و پوشاك نيز در صورت لزوم اقلام مورد نياز را بين حادثه ديدگان توزيع مي نمایند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.