سلطان نژاد:

برای اولین بار در مسابقات آسیایی رشته فیزیک شرکت می کنیم

مدیر تیم های ملی بدنسازی گفت: اولین بار است که مسابقات آسیایی را در رشته فیزیک شرکت خواهیم کرد و امیدوارم همچون گذشته به نتایج ارزشمندی دست یابیم.

رضا سلطان نژاد در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص نفرات تیم های ملی برای حضور در مسابقات آسیایی اظهار کرد: تیم فعلی متشکل از 18  ورزشکار است که در رشته فیزیک 2 ورزشکار ،در رشته بادی بیلدینگ 11 ورزشکا و در رشته بادی کلاسیک 5 نفر انتخاب شده اند تا به اردوهای تیم ملی وارد شوند.
 
وی افزود: اولین اردوی تیم ملی امروز در آکادمی بدنسازی اسکات آغاز خواهد شد اگرچه تمرینات به صورت مقطعی اجرا می شود و هفته آخر تمرینات به 4 روز در هفته می رسد.
 
سلطان نژاد در ادامه تصریح کرد: هم اکنون ورزشکاران زیر نظر مربیان خودشان تمرین می کنند و به آمادگی خوبی رسیده اند ضمن اینکه در رشته فیزیک برای اولین سال است که ورزشکار اعزام خواهیم کرد و مسابقات آسیایی بدنسازی 29 اردیبهشت در پکن برگزار خواهد شد.
 
گفتنی است؛ رشته بدنسازی به سه رشته بادی بیلدینگ ،فیزیک و بادی کلاسیک تقسیم می شود که هرکدام شرایط خود را برای شرکت در مسابقات دارد برای شرکت در رشته فیزیک ورزشکاران با شلوارک به روی سن می روند و وزن و قد اهمیت ندارد، در رشته بادی بیلدینگ تناسب قد و وزن اهمیت دارد و اگر قد ورزشکار 168 است باید وزنش هم همین اندازه باشد، در رشته بادی کلاسیک وزن ورزشکاران باید بر حسب قاعده باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار