مديرروابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان زنجان گفت: مديريت در مصرف برق توسط بانوان يك نقش كليدي است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ همزمان با آخرين هفته ي فروردين ماه سال جاري با استقبال خوب بانوان شهر زنجان و با هماهنگي گروه مديريت مصرف بهينه برق اين شركت و فرمانداري شهرستان زنجان همايش مديريت مصرف برق ويژه ي بانوان ( مشتركين خانگي ) با هدف ارائه مطالب مفيد و راهكارهاي موثر در مديريت هزينه هاي برق مصرفي خانواده و رعايت نكات بهداشت ايمني برق درمحيط خانه در محل سالن اجتماعات اداره كل جهادكشاورزي استان برگزار گرديد.

مديرروابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان زنجان گفت : بيشتر فعاليت‌هاي اقتصادي بانوان در بخش خانواده است و بانوان با مديريت صحيح در اين بخش نقش مهمي در اصلاح الگوي مصرف و امور اقتصادي جامعه و خانواده بر عهده دارند. بانوان هنرمندان بزرگ جامعه اجتماعي و در حقيقت مدير اقتصاد خانواده هستند .

رضايي در ادامه با اشاره به وضعيت شاخص هاي آماري شركت و با تاكيد بر سرلوحه قرار دادن شعار تكريم ارباب رجوع از ابتداي سال جاري افزود : هم اكنون اين شركت داراي چهارصد و پنج هزار و پانصد وپنجاه وسه مشترك برق مي باشد كه از اين ميزان هفتاددرصد مصرف انرژي را بخش صنعت و كشاورزي ( مولد) به خود اختصاص داده است كه در اين شاخص از لحاظ نرم كشوري وضعيت خوبي داريم .

وي همچنين گفت: تمام تلاش پرسنل اين شركت در پايدار نگهداشتن شبكه ي توزيع برقي به طول سيزده هزارو پانصد كيلومتر و روشن نگهداشتن پانزده هزار و هفتصد شعله چراغ روشنايي معابر است كه بخش اعظم تامين امنيت شهر و روستا بدليل روشن بودن معابر در اوقات تاريك شبانه روز است .

سيدجواد قريشي مديردفتر كنترل لوازم اندازه گيري ومديريت مصرف بهينه ي برق شركت نيز در سخنان خود اجراي راهكارهاي مديريت مصرف و رعايت ايمني برق در منازل را مهم دانست و گفت : مديريت مصرف برق در خانواده بطور قابل توجهي در كاهش نياز مصرف برق كشور تاثير مي گذارد و با فراگيري و اجراي راه‌هاي بهينه‌سازي مصرف در اين همايش بر سطح دانايي و آگاهي ما افزوده شده واز اين طريق مي توان كمبود توليد برق را در سال جاري تا حدودي جبران كنيم.

وي تصريح كرد : با اعمال راهكارهاي ساده مديريت مصرف برق در منزل، مي‌توان ضمن كمك به اقتصاد خانواده، در حفظ محيط زيست و حتي به سلامت نسل‌هاي آينده كشورمان كوشا باشيم.

گفتني است در اطلاعيه اي در همين همايش اعلام شد كه مشتركين خانگي مي توانند با ارسال شماره پرونده ي درج شد ه بر روي قبض برق خود و عبارت "برق" به شماره پيام كوتاه 300099000195 مي توانند فايل آموزشي ارائه شده را در مقابل درب منزل خود دريافت نمايند.



انتهای پیام/ن

برچسب ها: مدیریت ، بانوان ، برق ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.