در طول ایام نوروز سال 95 حدود 24 هزار نفر به بیمارستان امام خمینی (ره)شهرستان مهاباد مراجعه کرده اند.

 

 

 

بگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، و به گفته دکتر امید صادق امیری ، کادر درمانی بیمارستان امام خمینی (ره)مهاباد در ایام تعطیلات و 15روز آغاز سال جدید به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت رسانی مطلوب به مردم و مسافرین نوروزی بودند.

وی اظهار داشت: در روزهای ابتدایی سال 95حدود 24 هزار نفر در بخش های پاراکلینیکی و اورژانس این مرکز پذیرش شده‌اند که حجم بسیار زیادی است.

وی افزود: این مراجعین اغلب به بخش های آزمایشگاه و اورژانس و رادیولوژی مراجعه کرده و که تعداد مراجعین به آزمایشگاه در مجموع بستری و سرپایی 14399 نفر ،عکسبرداری 1388 نفر،سونوگرافی365 نفر،سی تی اسکن 455 نفر،فیزیوتراپی 9 نفر،مراجعین به درمانگاه اورژانس 5944 نفر،مراجعین اورژانسی 1111 نفر و مراجعین منجر به بستری از اورژانس 221 نفر بودند.

وی بیان داشت: این مراجعین از خدمات سرپایی اورژانس ازجمله سرم تراپی، تزریقات، پانسمان و سایر خدمات بهره مند شده اند و برای مراجعین به آزمایشگاه 70 هزار عدد آزمایش صورت گرفته است که نشان‌دهنده فعالیت شبانه‌روزی کادر درمانی بیمارستان در این ایام است.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد گفت: به‌صورت میانگین در این ایام هر یک دقیقه به یک مراجعه‌کننده خدمت‌رسانی شده وپزشکان متخصص در رشته‌های مختلف در بیمارستان‌ امام خمینی(ره) مهاباد مقیم و در بسیاری رشته‌ها آنکال بودند و با حضور موقع بر بالین بیماران به مداوای آنها پرداختند.

وی افزود: در راستای اجرای طرح تحول سلامت و ماندگاری پزشکان متخصص، با اضافه شدن متخصصین طب اورژانس از ابتدای آذر ماه 94 در این بخش پذیرش بیماران هدفمندتر و منظم تر از قبل شده و نسبت به گذشته خدمات بهتر و کامل تری به بیماران اورژانسی ارائه می شود

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.