محمدرضارحیمی گفت:توسعه گردشگری سلامت جز اولویت های استان است

به گزارش از کرمانشاه؛معاون اقتصادی وتوسعه منابع استانداری در دومین جلسه کمیته راهبری اجرای طرح تکاپو باحضور نماینده دفتر توسعه صنعتی سازمان ملل متحد (یونیدو) گفت: استان کرمانشاه به دلیلداشتن مرز مشترک با کشور عراق و دسترسی آسان به دیگر کشورهای منطقه از جمله سوریه و ترکیه از پتانسیل های خوبی برای توسعه گردشگری سلامت برخوردار است و این استان قادر است نیازهای درمانیکشورهایی نظیر عراق و سوریه و حتی قطر را رفع کند.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری این سال توسط رهبر معظمانقلاب به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل افزود: در همین راستا باید با جدیت به سوی اجرای عملی طرح ها و برنامه های ارایه شده گام برداریم.

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی در ادامه طرح سازمان جهانی یونیدو در حوزه گردشگری استان را یک طرح خوب توصیف کرد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد یک تحول در حوزه پزشکی و ارتقای سطح بیمارستان های استان باشیم. همچنین بتوانیم از ظرفیت های گردشگری سلامت در رفع معضل بیکاری که اولویت اول استان است نهایت بهره را بگیریم.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری در دنباله صحبت هایش افزود: پزشکی کرمانشاه در مقایسه با پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کاملاً متحول شده و سطح آن چند پله ارتقاء یافته است.

وی با تجلیل از جایگاه ممتاز پزشکی استان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جایگاهی ممتاز در ایران و به ویژه در غرب کشور برخوردار است که این مهم به همت بزرگان این عرصه اتفاق افتاده است و بیمارستان های بخش خصوصی استان نیز جزو بهترین ها در کشور هستند

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.