معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آماده باش بیش از 500 نفر از نیروهای هلال احمر در نقاط مختلف استان برای امدادرسانی در صورت وقوع سیل و آبگرفتگی معابر خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛جهانگیر پورحسن گفت: از زمان شروع بارش‌های شدید طی روزهای اخیر، نیروهای هلال احمر در قالب 100 اکیپ پنج نفره با همه امکانات در آماده باش هستند.

وی افزود: هم اکنون 25 نفر از نیروهای ما در قالب تیم ارزیابی به روستاهای "احمدآباد"، "باقرآباد"، "سلطان کوه" و "سرفیروزآباد" در حومه کرمانشاه اعزام شده‌اند تا در صورت وجود مشکل به مردم این روستاها امدادرسانی کنند و ارزیابی از شرایط داشته باشند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: قرار است این تیم ارزیابی از شرایط ساکنین اطراف مسیر رودخانه "رازآور" هم داشته باشد.

پورحسن با اشاره به قطع ارتباط راه روستای "میان تنگ منصوری" در 65 کیلومتری اسلام آباد، خاطرنشان کرد: این روستا 30 خانوار و 160 نفر جمعیت دارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه نیروهای هلال احمر در روستاها و شهرهای دیگر استان هم آماده باش هستند، گفت: تعداد دقیق افرادی که به آنها امدادرسانی شده متعاقبا اعلام خواهد شد. 

  انتهای پیام/ج - س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.