با حضور فرماندارمیبد،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی رحمه‌الله علیه استان و جمعی از مسئولین مسائل و مشکلات مددجویان این نهاد انقلابی در شهرستان میبد بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فرماندارمیبد با اشاره به خدمات ارزنده کمیته امداد امام رحمه‌الله علیه در راستای رسیدگی به مشکلات نیازمندان و توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش گفت: حل مشکلات نیازمندان در زمینه‌های اشتغال، توانمندسازی و رفع محرومیت‌ها از سوی این نهاد انقلابی تاکنون آثار و برکات زیادی به همراه داشته است.

حسین فلاح شناسایی نیازمندان واقعی و رسیدگی به وضعیت معیشت و آسایش آن‌ها را ضروری خواند و افزود: ما به‌عنوان مسئول در نظام اسلامی در رفع مشکلات نیازمندان مسئولیم و باید همه خدمات ارائه‌شده از محل بیت‌المال و خیری در جای خود هزینه شود.


تعیین تکلیف مجتمع اقتصادی کمیته امداد و عقد تفاهم‌نامه بین شهرداری و کمیته امداد در راستای خدمات لازم از دیگر مصوبات این جلسه بود.

مدیرکل کمیته امداد استان هم با تشریح وظایف و اولویت‌های این نهاد انقلابی، آمادگی خود را در جهت همکاری و ارائه خدمات لازم در شهرستان میبد در جهت رفع مسائل و مشکلات نیازمندان اعلام کرد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.