قطار ماهشهر ـ مشهد از نهم اردیبهشت امسال راه‌اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: مجوز راه‌اندازی قطار ماهشهر به مشهد و بالعکس صادر شد.

منصور قمر افزود: این قطار از نهم اردیبهشت ماه از مقصد ماهشهر به مشهد کار خود را آغاز خواهد کرد و پیش‌فروش بلیت‌های آن نیز در سایت رجا آغاز شده است.

وی گفت: افتتاح رسمی ایستگاه راه‌آهن و قطار ماهشهر به مشهد 16 اردیبهشت با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام خواهد شد و تعدادی از خانواده‌های زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد به صورت رایگان با این قطار به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه ساختمان و خطوط ریلی راه‌آهن ماهشهر با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال ساخته شده،افزود: بخشی از اعتبارات این طرح از محل اعتبارات راه‌آهن و بخش دیگر با مشارکت شرکت عملیات غیر صنعتی پتروشیمی تأمین شده است.

قمر گفت: قطار ماهشهر ـ مشهد روز‌های پنج‌شنبه از ایستگاه ماهشهر حرکت خواهد کرد و روزهای سه‌شنبه نیز برگشت این قطار به ماهشهر خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
کاش اعلام میکردید که این قطار ماهشهر به مشهد در مسیرخود از شهرهای مازندران ه(ساری یا قائمشهر) هم میگذرد یانه؟ لطفا بگید آیا ایستگاهی برای توقف در مازندران هم دارد؟