اتباع خارجی 17کشور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خوزستان حضورداشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مسئول ستاد راهیان نور خوزستان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی امسال ،اتباع خارجی از 17کشور جهان از یادمان ها و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خوزستان بازدید کردند.

سرهنگ ناصر ندایعلی تعداد بازدیدکنندگان خارجی از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس استان را در این مدت دو هزار و 500 نفر عنوان کرد و گفت افزود: بیشتر بازدیدکنندگان از کشورهای اروپایی و آسیایی و امریکا بوده اند.

وی گفت: راویانی به زبان انگلیسی ، رشادت ها ، شجاعت ها و ایثارگری ها رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را برای بازدیدکنندگان خارجی تبیین کردند.

در طول تعطیلات نوروزی (25 اسفند 94 تا 14فروردین 95) حدود سه میلیون نفر از مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس خوزستان بازدید و قبور مطهر شهدای گمنام را زیارت کردند.

امسال اغلب بازدیدکنندگان با خودروهای شخصی از مناطق عملیاتی و یادمانی خوزستان دیدن کرده ضمن آنکه تعداد زیادی نیز در قالب کاروان های راهیان نور با اتوبوس و قطار به خوزستان سفر کردند.

از میان مناطق عملیاتی و یادمانی ، منطقه شلمچه در 16کیلومتری غرب خرمشهر و یادمان شهدای گمنام والفجر 8 در کرانه شرقی اروندرود بیشترین بازدیدکننده را داشته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.