فرمانده ي انتظامي " ارزوئيه " از كشف 100 كيلو و 600 گرم ترياك از يك دستگاه خودرو وانت نيسان سايپا، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ اكبر نجفي گفت : ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر " ارزوئيه " با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي دريافتند که افرادي با يك دستگاه وانت نيسان اقدام به حمل مواد مخدر از استان هاي مرزي به اين شهرستان و سپس به مرکز کشور مي كنند .

فرمانده ي انتظامي " ارزوئيه افزود: ماموران رسيدگي به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و به كنترل محورهاي مواصلاتي پرداختند تا اين كه در نهايت خودرو مورد نظر را در محور "اروئيه –وكيل آباد" شناسايي كردند.

وي اظهار کرد: پس از صدور دستور ايست ، راننده خودرو با بي توجهي نسبت به دستور ماموران اقدام به فرار كرده و با سرعت زياد به سمت شهرستان سيرجان متواري شد.

وي تصريح کرد:در نهايت ماموران پليس" ارزوئيه" با هماهنگي قضايي و تعامل با پليس شهرستان سيرجان به آن حوزه وارد و در نزديكي روستاي "ملك آباد" خودرو متواري را با شليك چند تير متوقف و راننده آن را دستگير كردند.

نجفي افزود: در بازرسي از خودرو 100 كيلو و 600 گرم ترياك كه به صورت خيلي ماهرانه در قسمت بار خودرو جاساز شده بود را كشف كردند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: کشف ، ارزوئیه ، موادمخدر ، جاساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار