نامجو مطلق: اولویت تیم ها در دربی نباختن است/ استقلال پیروز شهرآورد خواهد بود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: در دربی 82 نیز مانند شهرآوردهای گذشته هدف 2 تیم نباختن است.

مجید نامجو مطلق در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار 2 تیم استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: دربی 82 مانند دیگر شهرآوردهای پایتخت از حساسیت بالایی برخورددار است و می تواند در این دربی تیم قهرمان مشخص گردد. از لحاظ امتیازی ، استقلال و پرسپولیس شرایط یکسانی دارند و به دلیل اینکه دیدارهای کمی تا پایان لیگ مانده است به احتمال زیاد تیم برنده این شهرآورد می تواند قهرمانی در پانزدهمین دوره لیگ برتر را کسب کند.

وی افزود: برای قهرمانی در لیگ برتر ، تیم ها هر کاری خواهند کرد و به نظر من دربی 82 پایتخت می تواند شهرآورد فوق العاده زیبایی باشد زیرا مظلومی و برانکو می دانند که برنده دربی ، قهرمان لیگ است.

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان گفت: در دربی 82 مانند 81 شهرآورد گذشته ، هدف نخست 2 تیم نباختن است و پس از آن برای گلزنی برنامه ریزی می کنند اما تفاوت این بازی این است که اگر استقلال و پرسپولیس مساوی کنند و استقلال خوزستان پیروز شود ، 2 تیم پایتخت از کورس قهرمانی عقب خواهند افتاد و به همین دلیل ، مربیان برای پیروزی در دربی برنامه ریزی خواهند کرد.

نامجو مطلق در پایان درباره نتیجه اظهار کرد: دربی را به هیچ عنوان نمی توان پیش بینی کرد اما شانس استقلال برای پیروزی در دربی بیشتر از پرسپولیس است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار