سیداحسان باقری، مدیر خانه عكاسان، تاكید كرد: از استعدادهایی كه در شهرستان هستند اما مغفول واقع شده‌اند، حمایت می‌كنیم.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ سیداحسان باقری با اشاره به اینكه خانه عكاسان، جایگاه عكاسان متعهد است، گفت: برای سال جدید برنامه‌های جدیدی تدارك دیده‌ایم و امیدواریم با پیشبرد این برنامه‌ها به هرچه پربارتر شدن هنر عكاسی با نگاهی متعهدانه و انقلابی كمك كنیم.

وی در توضیح برنامه‌های جدید خانه عكاسان گفت: با برنامه‌های جدید در سال 95 حركت جدیدی آغاز می‌شود؛ امسال اعضای جدیدی را می‌پذیریم كه ممكن است در رده‌های مختلفی از لحاظ حرفه‌ای باشند.

باقری گفت: از عكاسانی كه در رده‌های حرفه‌ای هستند در برگزاری نمایشگاه برای دیده شدن آثارشان داخل و خارج از كشور و تولید كتاب از آثارشان حمایت می كنیم و افرادی كه در رده‌های متوسط هستند نیز می توانند از كارگاه‌های آموزشی و دوره‌های تكمیلی بهره‌مند شوند.

باقری با تاكید بر تشكیل جبهه عكاسان متعهد اظهار كرد: سهم بزرگی از این حركت نیز به استان‌های مختلف تعلق می گیرد كه در حالی كه استعدادهای زیادی دارند، مغفول واقع شده و از حمایت كافی برخوردار نبوده‌اند.

مدیر خانه عكاسان همچنین افزود: نهادهای مختلفی هستند كه به آموزش عكاسان می پردازند اما تفاوتی كه این نهاد با سایر مراكز آموزش عكاسی دارد، در باورهای عمیق انقلابی است كه عكاسان این نهاد فرهنگی و هنری دارند. ما در این نهاد، از سلایق مختلف هنری استقبال می كنیم و موضوعات و مضامین زیاد انقلابی و ارزشی هستند كه هر عكاس می تواند با توجه به سلیقه و تكنیك خودش به آن‌ها بپردازد؛ با این حال همه این هنرمندان در یك موضوع مشتركند و آن پایبندی به اعتقادات و ارزش‌های نظام است.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار