پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز اردیبهشت ماه جاری همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ پرویز آرامنش مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی امروز (۲۵ فروردین) به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: بنا به برنامه ریزی های به عمل امده شده مقرر شده پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز پس از ۱۰ سال وقفه و سکوت از 24 لغایت 31 اردیبهشت ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار شود.

وی افزود: به همین منظور و به جهت برنامه ریزی دقیق جهت برگزاری هرچه با شکوه تر این جشنواره در خراسان جنوبی با تشکیل ستادی با حضور نمایندگانی از استانداری، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، میراث فرهنگی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت اب منطقه ای، شهرداری، شورای شهر، دانشگاهها، نماینده شبکه زیست محیطی استان، همیاران افتخاری و.... این موضوع مورد پیگیری قرار گرفت.

آرامنش هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی بهترین آثار سینمایی و سمعی بصری مرتبط با حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی در سطح ملی و بین المللی، و نمایش عمومی آنها به منظور ارتقاء آگاهی عمومی و فرهنگسازی، ارتقاء آگاهی مردم و مسئولین در حوزه حفظ و توسعه محیط زیست، ایجاد زمینه ارتباط هنرمندان و مردم با موضوع حفظ محیط زیست و ترویج و ارتقاء سطح کیفی محصولات فرهنگی هنری و سینمایی در حوزه محیط زیست عنوان کرد.

آرامنش ابراز امیدواری کرد که شاهد برگزاری هرچه با شکوه تر این جشنواره در این استان در سال جاری باشیم.

لازم به ذکر است که پنجمین جشنواره بین المللی محیط زیست در سراسر کشور ازتاریخ 24لغایت 31 اردیبهشت 95 برگزار می شود و علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.iigff.com از چگونگی اجرای این رویداد فرهنگی اطلاع یابند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار