رزمایش راهیان بیت‌المقدس در دو مرحله است که مرحله نخست آن ۲۶ و ۲۷ فروردین‌ماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ معاون عملیات سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از برگزاری رزمایش راهیان بیت‌المقدس در ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی خبر داد.

یوسفی با بیان اینکه منطقه اصلی رزمایش در منطقه عمومی بیدخت واقع در مرکز استان برگزار می‌شود، بیان کرد: در این مرحله ۱۸ گردان بیت‌المقدس، شش گردان کوثر و یک گردان امنیتی امام علی(ع) به اجرای رزمایش می‌پردازند.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم این رزمایش در تاریخ ۹ و ۱۰ اردیبهشت‌ماه عنوان کرد: در این مرحله نیز ۱۱ گردان بیت‌المقدس رزمایش را اجرا می‌کنند که در مجموع این رزمایش، ۲۹ گردان بیت‌المقدس، شش گردان کوثر و یک گردان امنیتی امام علی (ع) حضور خواهند داشت.

وی تعداد نیروهای شرکت‌کننده در این رزمایش را هشت هزار و ۱۹۰ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۶ هزار و ۷۸۶ نفر در قالب گردان بیت‌المقدس، یک هزار و ۴۰۴ نفر در قالب گردان کوثر و ۲۳۴ نفر نیز در قالب گردان امنیتی امام علی(ع) خواهند بود.

معاون عملیات سپاه انصارالرضا (ع) اظهار کرد: نمایش اقتدار و ایجاد گردان های بسیج، توسعه فعالیت‌های جمعی گردان، ارتقاء توان دفاعی بسیجیان، مردمی کردن دفاع با استفاده از ظرفیت‌های بومی، محلی و ایجاد همدلی و شناخت بیشتر فرمانده‌هان در سطح بسیج را از اهداف برگزاری این رزمایش برشمرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار