اولین بسته برنامه "تکریم اهالی فرهنگ و هنر" در اصفهان رونمایی می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: هویت و شخصیت اصفهان یک هویت چندبعدی است که فرهنگ و هنر دو بُعد از ابعاد مهم شخصیت این شهر محسوب می‌شود.
از رونمایی علی قاسم زاده با اشاره به اینکه امسال شهردار اصفهان شعار "اصفهان شهر فرهنگ و هنر" را برای این شهرانتخاب کرده است، تصریح کرد: گاهی شهرها مانند انسان ها دچار بحران هویت می‌شوند در واقع قدر و ارزش آنچه را دارند، نمی دانند و به جای توجه و تمرکز بر روی سرمایه‌ها و داشته‌های خود دنبال چیزهایی می‌روند که تناسبی با شخصیت و هویت آنها ندارد.
 قاسم زاده تصریح کرد: در این‌گونه موارد وظایف متولیان، و نخبگان است که اذهان و افکار را متوجه ظرفیت و دارایی‌های خود کنند و ویژگی‌ها و ابعاد هویتی مورد تهدید در جامعه را تبیین کنند.
 وی با بیان اینکه تمام توان مدیریت شهری این است که بتواند این شعار را به مرحله عمل برساند، اظهار داشت: یکی از راه‌های ارزش‌گذاری این دو ویژگی، تکریم اهل فرهنگ و هنر است.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: در همین راستا در آینده ای نزدیک اولین بسته برنامه "تکریم اهالی فرهنگ و هنر" از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان رونمایی می شود.
قاسم زاده خاطرنشان کرد: اراده و اهتمام حوزه فرهنگ شهرداری بر این است که شأن فرهنگی و هنری و شأن اهالی فرهنگ و هنر اصفهان در حد توان مورد تکریم قرار گیرد. 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.