معاون برنامه‌ ريزي و امور عمراني فرماندار بويراحمد گفت: طرح جامع براي تمامي مناطق و جاذبه هاي گردشگري اين شهرستان از سوي متوليان امر تهيه و تدوين شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سيد كرامت‌ الله فرج‌ زاده افزود: طرح عمراني جديدي در سال 95 در اين شهرستان تعريف نمي شود.
وي بدون اشاره به آمار، بيان كرد: پس از تكميل و افتتاح تمامي طرح هاي عمراني در حال اجراي بويراحمد مي توان پروژه هاي جديد در اين شهرستان تعريف كرد.
فرج زاده اظهار كرد: از جمله طرح ‌هاي عمراني نيمه تمام بويراحمد كه هم اكنون نيز راكد مانده پل سوم بشار ياسوج است و اداره راه و شهرسازي اين شهرستان بايد نسبت به رفع مشكلات آن اقدام هاي لازم را انجام دهد تا هر چه سريعتر افتتاح شود.
وي عنوان كرد: در سال 94 اقدام هاي ارزنده اي در حوزه عمراني بويراحمد انجام شد و شتاب طرح ‌هاي اين شهرستان مطلوب بود به طوري كه تعدادي پروژه‌ مهم در هفته دولت و دهه فجر به بهره‌ برداري رسيد.
فرج زاده ابراز داشت: معابر برخي از روستاهاي واقع در حريم شهر ياسوج از جمله سرآبتاوه و مهريان براي نخستين بار پس از پيروزي انقلاب اسلامي زيرسازي و خدمات آب، برق و گاز به ساكنان آنها ارائه شده است.
معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرماندار بويراحمد خواستار ارتقاي وضعيت جاده هاي ارتباطي بويراحمد شد و افزود: اقدام هاي چشمگيري تاكنون در حوزه راه و شهرسازي اين شهرستان انجام شده كه اميد است با جديت تداوم يابد.
فرج زاده گفت: سال 94 با وجود تمامي موفقيت ها و مشكلات به پايان رسيد و برخي از اقدام ها و اهداف تعيين شده در راستاي توسعه شهرستان بويراحمد كمتر محقق شدند.
وي بيان كرد: بخش عمده‌ اي از مسائل شهرستان بويراحمد به ياسوج مركز آن برمي‌ گردد كه از مهمترين آنها موضوع پسماند زباله در اين شهر بوده كه مشكلاتي را براي مردم ايجاد كرده است.
فرج زاده اظهار كرد: وضعيت كمي و كيفي بخش درمان در شهرستان بويراحمد در سال 94 رضايت ‌بخش بوده و اميد است كه بيمارستان 200 تختخوابي ياسوج نيز در سال جاري افتتاح شود.
وي عنوان كرد: از مهمترين اقدام ها و دستاوردهاي شهرستان بويراحمد در سال 94 مشاركت و حضور حداكثري مردم در انتخابات هفتم اسفند بود.
فرج زاده ابراز داشت: توسعه بي ‌رويه باغ ها در مناطقي از بويراحمد كه تنش آبي وجود دارد فشار زيادي را به منابع آبي اين شهرستان وارد مي‌ كند.
معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرماندار بويراحمد افزود: اين شهرستان داراي قابليت ها و ظرفيت ‌هاي ارزنده اي در حوزه كشاورزي است اما توسعه بيش از حد باغ ها عاملي مخرب و زيان آور براي اين بخش مهم اقتصادي است.
فرج زاده خواستار جمع ‌آوري انشعاب هاي غيرمجاز آب در بويراحمد و لزوم استفاده نكردن از آب آشاميدني براي مصارف كشاورزي در اين شهرستان شد.
وي به نامگذاري امسال از سوي رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل اشاره كرد و گفت: برخي از مديران اجرايي بويراحمد تنها در دستگاه مربوطه حاضر مي ‌شوند تا ساعت اداري به پايان برسد.
فرج زاده بيان كرد: تكليف آن عده از مديران اجرايي بويراحمد كه نمي ‌خواهند در راستاي سياست ‌هاي دولت يازدهم حركت و اقدام كنند به زودي مشخص خواهد شد.
وي اظهار كرد: چنانچه هر كدام از مديران اجرايي بويراحمد حتي معاون فرماندار اين شهرستان كم كاري كند بايد نسبت به بركناري او اقدام و فرد اصلح ديگري جايگزين شود.
شهرستان بويراحمد به مركزيت شهر ياسوج داراي بيش از 250 هزار نفر جمعيت است.
انتهای پیام /ف
برچسب ها: مناطق ، گردشگری ، جامع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.