معاون پرورشي و فرهنگي اداره كل آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد گفت: برگزاري مانور دوستداران قرآن و عترت از ميدان هفتم تير ياسوج تا مصلاي امام خميني (ره) اين شهر گاهي در جهت ترويج فرهنگ ديني وآموزه هاي قرآني است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سيد بهاءالدين ملك حسيني افزود: در اين مانور 936 دانش آموز دختر برگزيده قرآني كهگيلويه و بويراحمد براي شركت در سي و چهارمين دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزي استان حضور داشتند.
وي بيان كرد: اين دانش آموزان در پارك مهرورزي ياسوج حضور يافته و سپس با رژه خودرويي به ميدان هفتم تير اين شهر انتقال يافتند.
ملك حسيني اظهار كرد: دانش آموزان شركت كننده در اين مانور با استقبال و حضور گسترده مردم و جمعي از مسئولان اجرايي كهگيلويه و بويراحمد و با فضاي قرآني مسير خيابان طالقاني ياسوج را طي كرده و به مصلاي امام خميني (ره) اين شهر رسيدند.
وي عنوان كرد: در سي و چهارمين دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزي كهگيلويه و بويراحمد 936 دانش آموز دختر در 12 رشته و يك هزار و 92 دانش آموز پسر نيز در 14 رشته شركت كرده اند.
ملك حسيني ابراز داشت: مراسم افتتاحيه اين مسابقات با حضور پرشور مردم و شماري از مسئولان اجرايي كهگيلويه و بويراحمد در مصلاي امام خميني (ره) ياسوج آغاز شد.
وي افزود: حدود 600 نفر عامل اجرايي كار برگزاري اين مسابقات را بر عهده دارند.
بيش از 148 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدايي و متوسطه اول و دوم در بيش از دو هزار و 700 مدرسه كهگيلويه و بويراحمد تحصيل مي كنند
انتهای پیام /ف
برچسب ها: قرآن ، عترت ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.