ارومیه؛

وجود بیش از 1000 بیمار دیالیزی در آذربایجان غربی

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی آذربایجان غربی گفت: 1 هزار و 333 بیمار دیالیزی در مناطق مختلف آذربایجان غربی وجود دارد.

حسن اشتری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه اظهار داشت: 1 هزار و 333 بیمار دیالیزی در مناطق مختلف آذربایجان غربی وجود دارد که برای ارائه خدمات به جامعه هدف با همراهی کارشناسان و تلاشگران این مجموعه به صورت مستمر اقدام می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه باید برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های کلیوی و سایر ناراحتی‌های جسمی و روحی با همت مسئولان دستگا‌ه‌های اجرایی مختلف، فعالان عرصه سلامت گام برداشته شود، افزود: باید تدابیر لازم در این زمینه اتخاذ شود.

وی بر ضرورت فراهم کردن مقدمات لازم در این زمینه، تاکید کرد و گفت: متولیان عرصه سلامت با بهره گرفتن از ظرفیت نهفته در بین تشکل‌های مردم‌نهاد باید برای مقابله با شیوع بیماری‌های مختلف گام بردارند و تمهیدات لازم در این زمینه اتخاذ کنند.

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود خیران و افراد نیکوکار را بزرگترین سرمایه‌ سازمان‌های مردم‌نهاد در استان عنوان کرد و افزود: آحاد مردم با ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی می‌توانند کمک حال بیماران باشند.

مدیر این موسسه خیریه درمانی با اظهار اینکه شماره حساب جام 1900003731 نزد بانک ملت برای جمع‌آوری کمک‌های نوع‌دوستانه اقشار مختلف مردم تخصیص یافته است، بیان داشت: با همراهی آحاد مردم می‌توان برای رفع مشکلات موجود در بین بیماران گام‌های بلندی برداشت.

اشتری همچنین با اشاره به اینکه شماره کارت 6104337770105961 نزد بانک ملت برای جمع‌آوری هدایا و کمک‌های نقدی اقشار مختلف مردم اختصاص یافته است، اظهار داشت: کمک‌های هرچند ناچیز و اندک نیز با برنامه‌ریزی درست در بهترین حالت هزینه می‌شود.

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در نخستین روزهای سال 1395 قرار گرفته‌‌ایم، ضمن اشاره به نام‌گذاری سال جدید با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» خاطرنشان کرد: برای تحقق یافتن منویات رهبر معظم انقلاب در همه زمینه‌ها همین طور عرصه سلامت باید گام برداشته شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.