رژیم صهیونیستی با توسل به زور همچنان حقوق فلسطینی ها، بویژه کودکان بی پناه را نقض می کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون القدس، رژیم صهیونیستی همچنان به نقض حقوق کودکان فلسطینی ، در کرانه باختری رود اردن و شرق قدس ادامه می دهد.

براساس این گزارش سازمان دیدبان حقوق بشر اعلام کرد شمار کودکان فلسطینی که نظامیان اشغالگر اسراییلی آنان را بازداشت کرده اند بعد از انتفاضه قدس افزایش زیادی داشته است.
این منبع افزود: پلیس اسراییل حقوق کودکان فلسطینی بازداشت شده را نقض می کند.

این عنوان گزارش سازمان دیدبان حقوق بشر است. این سازمان مسئولان اسراییلی را به نقض حقوق کودکان فلسطینی که در بازداشت این رژیم قرار دارند و از اکتبر گذشته شمار آنان به دو برابر افزایش یافته است متهم کرد.

ساری باشی مدیر دفتر سازمان دیده بان حقوق بشر در فلسطین و فلسطین اشغالی گفت: رژیم اشغالگر با کودکان فلسطینی بازداشتی بدرفتاری می کند و آنان را هدف ضرب و جرح  قرار می دهد. کودکان فلسطینی در بازداشت اسراییلی ها بدون حضور والدینشان و بدون حضور وکلای مدافعشان بازجویی می شوند و این خود به معنای نقض قوانین بین المللی و بشری است.

نقض حقوق کودکان فلسطینی از سوی مسئولان اسراییلی در زمانی نگرانی های جامعه بین المللی و نهادهای حقوق بشر را تشدید کرده است که کنست این رژیم  در نوامبر گذشته با تصویب طرحی مجوز بازداشت و حبس طولانی تر را برای کودکان فلسطینی  صادر کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار