فعال آمريکايي حقوق فلسطينيان در گفتگويي تاکيد کرد کودکان بزرگترين قربانيان وحشيگري صهيونيست ها هستند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه پرس تي وي ؛  کن اوکيف گفت بيش از پنج سال است که مردم نوار غزه بويژه کودکان اين منطقه در بدترين شرايط زندگي مي کنند و بسياري از آنها به کمترين امکانات دسترسي ندارند. محاصره اين منطقه از جانب اسرائيل مصداق وحشيگري است و اسرائيل با اين کار مجازات جمعي انجام مي دهد.

 اساسا تک تک افراد در نوار غزه به انواع بيماريهاي روحي و رواني مبتلا هستند و در اين ميان کودکان بيش از بقيه آسيب ديده اند. به علت اينکه درصد زيادي از جمعيت يک و نيم ميليوني نوار غزه را کودکان تشکيل مي دهند نمي توان اين حقيقت را انکار کرد که بزرگترين قرباني سياستهاي ضد بشري اسرائيل کودکان هستند.

 اسرائيل فلسطينيان را به عنوان انسان قبول ندارد و حتي خاخامهاي تندروي اسرائيل نظاميان اسرائيلي را طوري آموزش مي دهند که آنها هيچ مشکلي در کشتن فلسطينيان نمي بينند. اين خود نشان مي دهد که اساسا نمي توان اسرائيل را اصلاح کرد پس آنچه که بايد اصلاح شود ديگر کشورهاي منطقه است.

با سقوط مبارک اخوان المسلمين به قدرت رسيده است و اکنون وقت آن است که ثابت کند که اگر تداوم سياستهاي مبارک نيست و به اصول انساني و اسلامي پايبند است بايد مرز رفح در نوار غزه باز کند و اجازه دهد تا تجارت به شکلي عادلانه در مرز انجام شود و فقط کمکهاي بشردوستانه به فلسطينيان نرسد زيرا تا زماني که آنها به کمکهاي ديگران وابسته باشند نمي توان زندگي آبرومندانه اي داشته باشند.

برچسب ها: اسرائیل ، قربانی ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار