مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از اعتکاف به عنوان یکی از برکات نظام یاد کرد.

آمادگی بیش از 50 مسجد برای حضور معتکفین در استان  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  کرمانشاه؛ اسماعیل قبادی با اشاره به افزایش هرسال  تعداد مساجد محل برگزاری اعتکاف گفت: امروز پای اعتکاف به مساجد دانشگاه‌ها باز شده و در سال گذشته شاهد برگزاری این مراسم در مساجد دانشگاه‌های آزاد و علوم پزشکی کرمانشاه بودیم و امیدواریم در سالهای آتی شاهد برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در سطح بقاع متبرکه نیز باشیم.

وی  بیان اینکه زمانی اعتکاف تنها در 10 مسجد برگزار می‌شد، گفت: امسال برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 50 تا 60 مسجد سطح استان کرمانشاه برنامه‌ریزی شده است.
قبادی با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری مراسم دعای ندبه و کمیل در مراسم اعتکاف امسال ادامه داد:ثبت نام از معتکفین در روزهای 28، 29 و 30 در مساجد جامع و دیگر مساجد محل برگزاری اعتکاف انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بیشترین افراد در شهرستان‌های کرمانشاه، سنقروکلیایی، کنگاور، اسلام‌آباد غرب و صحنه معتکف می‌شوند، گفت: سال گذشته حدود شش هزار نفر در استان کرمانشاه معتکف شدند.

قبادی  با اشاره به جمع آوری و چاپ خاطرات و دلنوشته های معتکفین  گفت:مراسم اعتکاف خواهران در مسجد جامع و چهارمین شهید محراب شهر کرمانشاه برگزار شود و دیگر مساجد سطح شهر ویژه معتکفین مرد است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.