در هفته ی هنر انقلاب اسلامی هنرمندان حوزه هنری استان به همراه جمعی از مسئولان فرهنگی با معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گروه استانهای  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی حوزه ی هنری استان ؛معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: هنر انقلاب برگرفته از حکمت اسلامی است یعنی آمیختگی همگونی با عقلانیت و معنویت دارد.
شاه حسینی افزود: غرب در دنیای امروز پیشرفت های علمی فراوانی داشته است اما از هنر اشراقی و معنوی بی بهره است که بحران های هویتی بزرگی را برای جوامع غربی به ارمغان داشته است.
شاه حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید آوینی، این شهید را نمونه ی هنرمند متعهد خواند که لطافت روحی را با جهاد و شهادت در آمیخت.
در این نشست عباس سروری رئیس حوزه هنری کرمانشاه نیز با بیان این نکته که 20 فروردین سالروز شهادت شهید آوینی و با تأکید مقام معظم رهبری روز هنر انقلاب اسلامی و آغاز هفته ی هنر انقلاب نام گرفته است گفت: پاسداشت این روز و اجرای   برنامه های مرتبط مستقیم در دستور کار حوزه هنری قرار گرفته است که شاهد برگزاری برنامه های متنوعی در این هفته در سراسر کشور هستیم.
سروری افزود: در طول این سال ها هنرمندانی در حوزه ی هنری پرورش یافته اند که در سطح بین المللی توانسته اند گفتمان انقلاب اسلامی را در قالب هنر معرفی کنند.
وی هنرمندان را سرمایه ی کشور خواند و خواستار افزایش بودجه های فرهنگی در همه ی بخش ها شد.


انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.